Hormoncreme og gravid 18+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2015

Mille123

Anitta J skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig , men det er bare heller ikke sjovt at døje med så meget eksem og slet ikke som gravid eller når du ammer. 

Jeg ville prøve at forhører mig på en hudafdeling, det som om de ved lidt mere om det en praktiserende læge og jordemødre

Nej du har fuldkommen ret.... Hele kroppen kløer,og jeg sov ikke meget i nat. Jo før jeg smør med med noget det virker, jo hurtigere stopper det med at brede sig. 

Jeg er tilknyttet hudafdelingen på sygehuset og hudlægen sagde jeg godt måtte bruge betnovaten i et par dage, det var bare rart, at høre fra en med erfaring i at bruge det som gravid. 

Vil jo helst ikke have et barn med tre øjne

har brugt betnovat i dag, og håber på lindring og bedring  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2015

Anitta J

Mille123 skriver:

Nej du har fuldkommen ret.... Hele kroppen kløer,og jeg sov ikke meget i nat. Jo før jeg smør med med noget det virker, jo hurtigere stopper det med at brede sig. 

Jeg er tilknyttet hudafdelingen på sygehuset og hudlægen sagde jeg godt måtte bruge betnovaten i et par dage, det var bare rart, at høre fra en med erfaring i at bruge det som gravid. 

Vil jo helst ikke have et barn med tre øjne

har brugt betnovat i dag, og håber på lindring og bedring  

Åh jeg kender det kun alt for godt, føler virkelig med dig

i denne her graviditet har jeg været heldig at alt min eksem og allergi er forsvundet inden jeg blev gravid havde jeg behov for allergipiller hver dag og creme mod min eksem men alt dette ophørte de første par uger 

min datter fejler heldigvis intet, hun havde eksem da hun var lille- men det er desværre noget som ligger til familien

Anmeld

12. januar 2015

Mille123

Anitta J skriver:

Åh jeg kender det kun alt for godt, føler virkelig med dig

i denne her graviditet har jeg været heldig at alt min eksem og allergi er forsvundet inden jeg blev gravid havde jeg behov for allergipiller hver dag og creme mod min eksem men alt dette ophørte de første par uger 

min datter fejler heldigvis intet, hun havde eksem da hun var lille- men det er desværre noget som ligger til familien

Dejligt du slap fri denne gang - hvad vi dog ikke mod stå igennem for at få de små søde poder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.