Min datters øre STINKER hvad skal jeg gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2015

Carina:-)

cecilie1984 skriver:

men er det ikke for "lidt" at ringe til ørelægen med

Jo og du bliver højst sandsynligt afvist og bedt om at ringe til egen læge/ ørelæge i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2015

Pinkrose

cecilie1984 skriver:

Min datter har dræn i ørene for 2 gang.

Mellem jul og nytår har det ene øre løbet meget og vi har fjernet det, men øret så grimt ud pga størknet væske, men hun havde ikke ondt.

Nu er det så småt holdt op med at løbe men HOLD fast hvor hun lugter surt/dårligt ved det øre, hun er tit i bad og vi har vasket øret men lige lidt hjælper det.

Hvad skal vi gøre?? Hun er næsten ikke til at være i nærheden af, heldigvis er hun kun 3 og lægger ikke selv mærke til det.

Altså jeg har altid fået afvide af vores læge at når det løber når min datter havde dræn var det den væske som ville have lavet mellemøre betændelse. Og hvis det varede mere end 3 dage skulle hun have anitbaotika dråber . 

Anmeld

11. januar 2015

l.kjoeller

Carina:-) skriver:

Så poder han vel forhåbentlig inden for at påvise bakterier? Ellers er det jo ligesom at give pencilin for forkølelse ...og det er jo på sigt ikke særligt sundt

Har 7 ørebørn og ingen af dem har fået antibiotika uden grund,og de er alle blevet fri for dræn omkring de 6-7 år så nu glæder jeg mig til det er overstået med de 2 yngste

Nej. Han ser hende.  Her er tale om en ørelæge som har været i faget i over 30 år. Så er ikke i tvivl om at han kan se forskel. Og som han siger. Hvis ikke saltvand taget det og det løber over en uge så skal  det behandles.  Har heldigvis  ikke haft øreproblemer  et stykke tid nu 

Anmeld

11. januar 2015

l.kjoeller

cecilie1984 skriver:

men er det ikke for "lidt" at ringe til ørelægen med

Synes det er relevant 

Anmeld

11. januar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg ville også kontakte læge eller ørelæge...

Vores søn får ikke feber og klager ikke over at have ondt medmindre det er så slemt at det er ved at revne trommehinden med mellemøresbetændelse...

Jeg lugte til hans øre hvis jeg synes han viser nogle af hans tegn på at have det igen og har det sådan en sur/sød lugt (tænker alla rådden kagecreme...) så ringer jeg med det samme også selvom det bliver lægevagten for så ved jeg det er enten allerede godt igang eller ved at starte op og så skal der gøres noget...

Anmeld

11. januar 2015

Sujan

Jeg ville kontakte ørelægen i morgen. 

Har et ørebarn på 3 år og hendes øre har aldrig lugtet trods vi nærmest er til ørelæge 1 gang om måneden her i de kolde måneder fordi det altid driller:-(

hun har en gang haft et øre der lugtede en lille smule og det var en polyp der sad og lavede infektion. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.