Hvor bliver den af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jane84 skriver:

Ja nu har jeg testet her i dag og den var stadig negativ og mens er stadig ikke kommet. Jeg må jo bare vente på at den kommer

det er godt nok noget underligt noget!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

Jordbærpigen

Caroline86 skriver:

det er godt nok noget underligt noget!!

Jep det er det. Men tror min krop kører sig eget løb for tiden, hvor jeg er stået af Håber i øvrigt at det går godt med din graviditet

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jane84 skriver:

Jep det er det. Men tror min krop kører sig eget løb for tiden, hvor jeg er stået af Håber i øvrigt at det går godt med din graviditet

ja, det er sgu ikke altid kvindens krop vil som hun selv vil
går godt med min graviditet tak fordi du spurgte! Maven vokser og bebser hygger derinde.. om nogle uger skal vi til kønsscanning og se om det er en lyserød eller lyseblå der ligger derinde

Anmeld

30. august 2009

Jordbærpigen

Caroline86 skriver:

ja, det er sgu ikke altid kvindens krop vil som hun selv vil
går godt med min graviditet tak fordi du spurgte! Maven vokser og bebser hygger derinde.. om nogle uger skal vi til kønsscanning og se om det er en lyserød eller lyseblå der ligger derinde

Tillykke med det.

Anmeld

18. september 2009

Jordbærpigen

Juhuu... så er min mens endelig ved at indtræffe tænk at man kan blive så glad over at få sin mens.. tsktsk..

Anmeld

18. september 2009

Perlen

Jeg har haft menstruation den 36 dag de sidste to gange, før var det den 28 dag.  Denne gang kom den den 37 dag og det er ikke engang rigtig blod der kommer og i et meget lille omfang. normalt styrtbløder jeg fra starten. Jeg har haft ondt i maven op til, men underligt der ikke sker noget. Ved ikke helt hvad jeg skal tænke, for tør ikke håbe at der måske alligevel er noget. Har haft lidt kvalme på det sidste...

Anmeld

18. september 2009

dorthemus

Jane84 skriver:

Juhuu... så er min mens endelig ved at indtræffe tænk at man kan blive så glad over at få sin mens.. tsktsk..

Tillykke med den ....du er godt nok sej, med den tålmodighed ....jeg var sgu brudt helt sammen af bekymring.

Knus Dorthe

Anmeld

19. september 2009

Jordbærpigen

dorthemus skriver:

Tillykke med den ....du er godt nok sej, med den tålmodighed ....jeg var sgu brudt helt sammen af bekymring.

Knus Dorthe

Tak tak.. Ja jeg er en tålmodig dame på mange punkter.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.