Hvor bliver den af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.450 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. august 2009

Jordbærpigen

Ihhh.. bliver nødt til lige at komme ud med frustrationen.. Jeg sidder her og venter på min mens. Jeg stoppede med p-piller 1. maj og siden da, har jeg fået mens på ca. dag 36 eller 38 og jeg har haft mens 3 gange siden jeg tog den sidste pille. Men i denne måned er den bare ikke kommet. Jeg er nu gået ind i dag 44, har taget 2 negative tests (den sidste taget i søndags..) og der er ikke noget der antyder, at den er på vej.
Skal jeg virkelig bare have tålmodighed? Eller håbe på at jeg er gravid.. hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jane84 skriver:

Ihhh.. bliver nødt til lige at komme ud med frustrationen.. Jeg sidder her og venter på min mens. Jeg stoppede med p-piller 1. maj og siden da, har jeg fået mens på ca. dag 36 eller 38 og jeg har haft mens 3 gange siden jeg tog den sidste pille. Men i denne måned er den bare ikke kommet. Jeg er nu gået ind i dag 44, har taget 2 negative tests (den sidste taget i søndags..) og der er ikke noget der antyder, at den er på vej.
Skal jeg virkelig bare have tålmodighed? Eller håbe på at jeg er gravid.. hihi

Jeg vil da krydse alt hvad jeg kan for at du er gravid!
Synes, hvis du ikke har testet siden søndag, at du skal teste igen! hcg niveauet fordobles hver 3. dag, så måske er koncentrationen høj nok til at du kan få en positiv test nu!?
Husk at det er meget forskelligt hvornår man kan teste positiv - ikke alle udskiller lige meget hcg i urinen, så selv hvis den er negativ i dag (eller i morgen) kan du stadig godt være gravid!!
for dig!
knus Caroline

Anmeld

27. august 2009

otlitrom

Caroline86 skriver:

Jeg vil da krydse alt hvad jeg kan for at du er gravid!
Synes, hvis du ikke har testet siden søndag, at du skal teste igen! hcg niveauet fordobles hver 3. dag, så måske er koncentrationen høj nok til at du kan få en positiv test nu!?
Husk at det er meget forskelligt hvornår man kan teste positiv - ikke alle udskiller lige meget hcg i urinen, så selv hvis den er negativ i dag (eller i morgen) kan du stadig godt være gravid!!
for dig!
knus Caroline

Er helt enig! Synes du skal teste igen!

for jer!

Anmeld

28. august 2009

Jordbærpigen

Ja det kan da godt være at jeg er en af dem der først kan teste positivt sent. Min mens er stadig ikke kommet (nu 45 dage) og jeg vil teste igen på søndag, da jeg lige vil give den et par dage. Synes heller ik jeg vil teste for tit og opleve den ene negative test efter den anden. Er ikke utålmodig endnu

Anmeld

28. august 2009

Angel

Ikke utålmodig på dag 45? Jeg er imponeret
 for dig

Anmeld

28. august 2009

silden85

Jane84 skriver:

Ja det kan da godt være at jeg er en af dem der først kan teste positivt sent. Min mens er stadig ikke kommet (nu 45 dage) og jeg vil teste igen på søndag, da jeg lige vil give den et par dage. Synes heller ik jeg vil teste for tit og opleve den ene negative test efter den anden. Er ikke utålmodig endnu

hej jeg har lige været igemmen det samme her, den  sidste mdr, jeg der fik jeg først min mens på 48 dagen   så jeg har lært at jeg først vil bekymre mig når jeg er over 48-50 dage

Anmeld

29. august 2009

Jordbærpigen

Angel skriver:

Ikke utålmodig på dag 45? Jeg er imponeret
 for dig

Ja jeg må være en tålmodig dame

Anmeld

29. august 2009

Jordbærpigen

silden85 skriver:

hej jeg har lige været igemmen det samme her, den  sidste mdr, jeg der fik jeg først min mens på 48 dagen   så jeg har lært at jeg først vil bekymre mig når jeg er over 48-50 dage

Lige præcis.  Vil først begynde at blive bekymret, hvis ikke den er kommet om en uges tid..

Anmeld

30. august 2009

cat

hej alle sammen
jeg ved hvordan i har dt. min kærete og jeg har prøvet siden 1/1 - 2009 og har haft sex hver dag men der er ikke sket noget endnu... en veninde jeg har de prøve i 1,5 år før der sket noget, så der er nogle der har sværet ved det og ander bliver det bare ved at se på den. en af veninderne fik den første for 1,5 år siden og nu er hun gravid igen efter bare 1 uge af p-piller. så der er ikke til at stole på. min mens kommer som den vil på 22 eller på 30 dagen der i mellem. men et skal nok komme på et tides punkt det tror jeg. hel og lykke til alle.
knuser

Anmeld

30. august 2009

Jordbærpigen

Ja nu har jeg testet her i dag og den var stadig negativ og mens er stadig ikke kommet. Jeg må jo bare vente på at den kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.