Årgang 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2015

Krydserfingre

Sprit25 skriver:

Stephanies far er kommet SÅ langt. Det er helt vildt! Han er nok den af både unger og forældre, der er kommet længst! 

Haha Christian og hans brødrer og far lever en luksustilværelse med den mor der. Hun laver da ALT for dem!

Jeg bryder mig heller ikke synderligt om Rachel, men ja hun passer jo ind men derfor er det stadig synd hun er blevet mobbet

Ja præcis. Så et afsnit i dag hvor han farver Stephanies hår rødt som en anden mor eller søster havde gjort det. Super fint.  

ja helt vildt! De har det lidt for godt. Moren er så smuk synes jeg  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2015

Sprit25

Pigeeeeen skriver:

Ja præcis. Så et afsnit i dag hvor han farver Stephanies hår rødt som en anden mor eller søster havde gjort det. Super fint.  

ja helt vildt! De har det lidt for godt. Moren er så smuk synes jeg  

Og sød! Elsker at hun har så svært ved at de bliver store og faren er bare langt mere cool omkring det!

Anmeld

10. januar 2015

Valle81

Sprit25 skriver:

AL TV :O WOW! Det var et kæmpe skridt da vi fik den lille TV-pakke herhjemme dog med TV3 plus, som tilkøb.. (Formel 1 skal jo ses )

Jep al, men vi kan se alle DR's kanaler med den indbyggede tuner��

Anmeld

11. januar 2015

SandraXOXO

Jeg elsker årgang 0. Og synes alle børnene som jo vist er blevet unge nu, er så søde. Især rakel! Kan dog ikke se det i år da vi har frameldt vores tv for at spare tid og penge  

Anmeld

11. januar 2015

lille-fisen

Elsker også årgang 0. Synes det er skægt at følge med i 4 så forskellige børn fra så forskellige baggrunde. 

Synes også det er lidt interessant at se hvor meget børnene bærer videre fra forældrene i forhold til værdier og fremtidstanker. Glæder mig til de nye afsnit 

Anmeld

11. januar 2015

L-Mortil3

Jeg er jo en af de få kan jeg se der elsker Rachel! Hele familien er gammelklog på den gode måde, at hun tør rejse ud i verden allerede i den alder, det synes jeg er fedt. Kloge børn fremstår oftest som lidt kiksede og "for meget" men det gør dem ikke mindre skønne 

jeg kan i det hele taget lide at følge dem alle sammen, og holder som en anden skriver af at se værdierne blive givet videre og i den grad modtaget! Og så synes jeg bare det er utroligt hvor godt Stephanie og søster ser ud til at have det, trods alt det splid og svigt de har oplevet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.