Årgang 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.386 visninger
15 svar
23 synes godt om
10. januar 2015

Sprit25

Januar= årgang 0 herhjemme! 

Jeg nyder at følge med i deres liv, specielt i Emmas liv! Synes det er SÅ skøn en familie! 

Hvem er jeres yndlings

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2015

Valle81

Jeg kan desværre ikke se det, vi har opsagt al tv, så kan ikke se TV2��

Anmeld

10. januar 2015

Troldemommi

Sprit25 skriver:

Januar= årgang 0 herhjemme! 

Jeg nyder at følge med i deres liv, specielt i Emmas liv! Synes det er SÅ skøn en familie! 

Hvem er jeres yndlings

Emma er også min favorit

Monica 

Anmeld

10. januar 2015

Sprit25

Valle81 skriver:

Jeg kan desværre ikke se det, vi har opsagt al tv, så kan ikke se TV2��

AL TV :O WOW! Det var et kæmpe skridt da vi fik den lille TV-pakke herhjemme dog med TV3 plus, som tilkøb.. (Formel 1 skal jo ses )

Anmeld

10. januar 2015

MorTil4<3

Emma er sød ja  

men Rachel er jeg ved at kaste op over . . 

mennn det kommer nok mere af at jeg kender familien fra dengang de boede på Lolland og moren var præst, for da var hun MIN præst  mama mia 

Anmeld

10. januar 2015

Krydserfingre

Jeg kan også bedst lide Emma 

men! 

Synes Stephanie er smuk og hendes far tager jeg hatten af for sådan at have 3 børn hjemme og både agere mor og far. 

Også synes jeg egentlig Rachel er pisse irriterende men stadig sød, deres familie er nørdet men de passer aå fint sammen og de elsker hinanden. Også synes jeg måske også Rachel bliver udstillet mere sær end hun måske er? 

Og Christians familie kan jeg så godt lide! Hans mor og far virker super søde. Synes måske Christian er lidt kedelig  

Anmeld

10. januar 2015

CaWi

MilleMus1988 skriver:

Emma er sød ja  

men Rachel er jeg ved at kaste op over . . 

mennn det kommer nok mere af at jeg kender familien fra dengang de boede på Lolland og moren var præst, for da var hun MIN præst  mama mia 

Vores familie var nu glad for Therese som præst

Men jo deres børn, især Rachel kan være lige en tak for meget.

Anmeld

10. januar 2015

Sprit25

Pigeeeeen skriver:

Jeg kan også bedst lide Emma 

men! 

Synes Stephanie er smuk og hendes far tager jeg hatten af for sådan at have 3 børn hjemme og både agere mor og far. 

Også synes jeg egentlig Rachel er pisse irriterende men stadig sød, deres familie er nørdet men de passer aå fint sammen og de elsker hinanden. Også synes jeg måske også Rachel bliver udstillet mere sær end hun måske er? 

Og Christians familie kan jeg så godt lide! Hans mor og far virker super søde. Synes måske Christian er lidt kedelig  

Stephanies far er kommet SÅ langt. Det er helt vildt! Han er nok den af både unger og forældre, der er kommet længst! 

Haha Christian og hans brødrer og far lever en luksustilværelse med den mor der. Hun laver da ALT for dem!

Jeg bryder mig heller ikke synderligt om Rachel, men ja hun passer jo ind men derfor er det stadig synd hun er blevet mobbet

Anmeld

10. januar 2015

Sprit25

CAWI skriver:

Vores familie var nu glad for Therese som præst

Men jo deres børn, især Rachel kan være lige en tak for meget.

uh intern viden Det er vel mange år siden hun var præst?

Anmeld

10. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg syntes de alle sammen er spændende at følge og jeg kan faktisk godt lide at Rachel skimler sig ud, det kan hurtigt blive al for "normalt"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.