Anonym skriver:
Lige præcis
Ja ved ikke hvordan jeg skal kunne overtale ham da beg jo heller ikke vil tvinge manden. Tænker bare: hvis du elsker en person så højt og vil starte familie hvorfor søren så ikke gifte sig? Ja det giver ingen mening for mig at vente. De fleste har svært ved at tage beslutningen om børn men det havde han let ved. Men gifte sig, nej nej det må vente.... Måske beg skulle "stræbe" efter en forlovelse til at starte med? 
Herhjemme har jeg altid sagt; at han har til og med den dag jeg har født til at fri til mig - og her mener jeg MED ring
Men i kan jo da bare gøre lige som os og blive gift med mave på? Min kæreste er slet ikke til det der store og ekstravagante som jeg er, og han er faktisk ret nervøs ved tanken om at skulle være midtpunkt for det hele
Så vi kommer ikke til at invitere til noget bagefter. Vi bliver gift i en kirke, inviterer alle vi kender til at komme og se, og så tager vi ud og spiser bagefter. Der er alle også velkomne, men så må de selv betale - til gengæld venter vi ingen gaver eller noget
Jeg har dog som de fleste andre kvinder en drøm om et fantastisk bryllup med det hele - og vi har så planlagt at bestille kirken i samme omgang præcis 10 år senere så vi kan forny vores løfter
På den måde får vi begge vores drømmebryllup, vi når at være gift inden første barn og vi stifter ikke en kæmpe gæld. For os har det i hvert fald været den bedste løsning 
Anmeld