vente vente

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2015

Babydrøm

Anonym skriver:

Mange tak er meget spændt på at se hvad der skal ske når jeg får svar på de prøver, for ærlig talt har jeg ingen anelse

Forstår jeg godt du er, håber du får positive nyheder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2015

Anonym trådstarter

Babydrøm skriver:

Forstår jeg godt du er, håber du får positive nyheder 

Mange tak. Prøver at ringe til lægen mandag om de har hørt noget. Skal nok give en update herinde når jeg ved noget 

Anmeld

21. januar 2015

Anonym trådstarter

Bum bum så rammer jeg dag 57 imorgen, ingen mens. Ingen brev fra sygehuset endnu.  nu må der godt snart ske et eller andet 

Anmeld

22. januar 2015

LilleMie

Anonym skriver:

Bum bum så rammer jeg dag 57 imorgen, ingen mens. Ingen brev fra sygehuset endnu.  nu må der godt snart ske et eller andet 

Øv det lyder rigtig irriterende. Håber snart der sker noget 

Anmeld

22. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Puha den ventetid. Så er der snart gået en måned. Så burde jeg høre fra de blodprøver. Nogengange føles det godt nok som om tiden står stille og alle er lykkelige bortset fra mig min cyklus bliver også længere igen. Den var ellers kommet ned på omkring de 40 dage. Men nu er den oppe på 45 igen og ser ikke ud til at melde sin ankomst foreløbig. ved ikke lige hvad jeg ville med det her. Men synes bare det hele er træls. Alle omkring mig er gravide og så står jeg her og har ingen jeg kan snakke med det om, ikke engang mine veninder, jeg har ikke engang lyst til at indrage dem i det her sorte hul jeg lever i lige nu  

Hej med dig

Hvor er jeg ked af at høre om din historie. Du er ikke alene, men det føles ofte sådan, fordi det er sådan et svært emne at snakke om. Jeg håber at du snart får en afklaring og at der er noget godt på vej til dig. 

Kh /S

Anmeld

22. januar 2015

Musen91

Anonym skriver:

Da jeg fik taget blodprøver fik jeg af vide at der gik 6 uger før jeg fik svar! Det var de længste 6 uger nogensinde. Men hvis der er gået 3 uger kan du gå ind på sin ejournal og se om der er kommet svar på nogle af blodprøverne og hvad de er givet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.