vente vente

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
15 svar
2 synes godt om
10. januar 2015

Anonym trådstarter

Puha den ventetid. Så er der snart gået en måned. Så burde jeg høre fra de blodprøver. Nogengange føles det godt nok som om tiden står stille og alle er lykkelige bortset fra mig min cyklus bliver også længere igen. Den var ellers kommet ned på omkring de 40 dage. Men nu er den oppe på 45 igen og ser ikke ud til at melde sin ankomst foreløbig. ved ikke lige hvad jeg ville med det her. Men synes bare det hele er træls. Alle omkring mig er gravide og så står jeg her og har ingen jeg kan snakke med det om, ikke engang mine veninder, jeg har ikke engang lyst til at indrage dem i det her sorte hul jeg lever i lige nu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2015

MKuhr

Er det udredning du er igennem?

Anmeld

10. januar 2015

Anonym trådstarter

MKuhr skriver:

Er det udredning du er igennem?

Ja er blevet scannet hvor de viste en masse cyster på begge æggestokke fik tager blodprøver den 16/12 så dem venter jeg på nu

Anmeld

10. januar 2015

MKuhr

Anonym skriver:

Ja er blevet scannet hvor de viste en masse cyster på begge æggestokke fik tager blodprøver den 16/12 så dem venter jeg på nu

Uha, hvad har de sagt, er det for at undersøge om de er godartede at de tager blodprøver? hvor store er de?

vil de vente og se om de forsvinder eller vil de opererer ?

Anmeld

10. januar 2015

Anonym trådstarter

MKuhr skriver:

Uha, hvad har de sagt, er det for at undersøge om de er godartede at de tager blodprøver? hvor store er de?

vil de vente og se om de forsvinder eller vil de opererer ?

Der sker ikke noget ved det. Det er bare et typisk tegn på pco. Venter på blodprøverne for forhåbentlig at kunne komme i behandling så jeg kan blive gravid

Anmeld

10. januar 2015

MKuhr

Anonym skriver:

Der sker ikke noget ved det. Det er bare et typisk tegn på pco. Venter på blodprøverne for forhåbentlig at kunne komme i behandling så jeg kan blive gravid

Hvad er jeres historie?

Jeg har selv mistet 4 gange før vi fik vores datter.

Anmeld

10. januar 2015

Anonym trådstarter

MKuhr skriver:

Hvad er jeres historie?

Jeg har selv mistet 4 gange før vi fik vores datter.

Vi har kun forsøgt 9 måneder men har aldrig kunne finde ægløsning med teste og mine cyklus ligger mellem 40 og 60 dage.  Så gik til lægen med henblik på udredning for pco vi er begge 25 år

Anmeld

10. januar 2015

MKuhr

Anonym skriver:

Vi har kun forsøgt 9 måneder men har aldrig kunne finde ægløsning med teste og mine cyklus ligger mellem 40 og 60 dage.  Så gik til lægen med henblik på udredning for pco vi er begge 25 år

cyster giver også uregelmæssige menstruationer så det giver god mening at det er dem der laver ballade.

Anmeld

10. januar 2015

Babydrøm

Anonym skriver:

Puha den ventetid. Så er der snart gået en måned. Så burde jeg høre fra de blodprøver. Nogengange føles det godt nok som om tiden står stille og alle er lykkelige bortset fra mig min cyklus bliver også længere igen. Den var ellers kommet ned på omkring de 40 dage. Men nu er den oppe på 45 igen og ser ikke ud til at melde sin ankomst foreløbig. ved ikke lige hvad jeg ville med det her. Men synes bare det hele er træls. Alle omkring mig er gravide og så står jeg her og har ingen jeg kan snakke med det om, ikke engang mine veninder, jeg har ikke engang lyst til at indrage dem i det her sorte hul jeg lever i lige nu  

Ville lige sende en masse  Håber meget I snart er heldige  

Anmeld

10. januar 2015

Anonym trådstarter

Babydrøm skriver:

Ville lige sende en masse  Håber meget I snart er heldige  

Mange tak er meget spændt på at se hvad der skal ske når jeg får svar på de prøver, for ærlig talt har jeg ingen anelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.