Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I dag fik jeg lagt 2 små fine fryseæg op, og vi er bare så glade og alt gik godt Nu er der kun tilbage at vente på blodprøven om 13 dage, og ih hvor er det spændende om vores datter endelig snart kan se frem til at blive storesøster
Det ene æg var rigtig fint, til et 10 tal sagde de, og det andet lidt fragmenteret og til et 4 tal. Men begge kan potentielt blive til en lækker unge og vi er meget spændte!!! Vi så æggene inden de blev lagt op, så vi har måske allerede set vores kommende barn/børn for første gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleMie skriver: I dag fik jeg lagt 2 små fine fryseæg op, og vi er bare så glade og alt gik godt Nu er der kun tilbage at vente på blodprøven om 13 dage, og ih hvor er det spændende om vores datter endelig snart kan se frem til at blive storesøster Det ene æg var rigtig fint, til et 10 tal sagde de, og det andet lidt fragmenteret og til et 4 tal. Men begge kan potentielt blive til en lækker unge og vi er meget spændte!!! Vi så æggene inden de blev lagt op, så vi har måske allerede set vores kommende barn/børn for første gang
Det var det samme med mig, et godt og et ikke så godt (fryse)æg. Har i dag en skøn søn på 3 år.
for jer!
Hvor dejligt alt for jer
Det var det samme med mig, et godt og et ikke så godt (fryse)æg. Har i dag en skøn søn på 3 år. for jer!
Tak
Jeg håber så meget på at kunne gøre dig kunsten efter! Jeg er så spændt og også lidt bange for at blive skuffet, for det er jo stadig kun ca. 25 % chance for en graviditet selvom der er to fryseæg. Men nu er der ikke meget mere at gøre end at vente, og så selvfølgelig at tage Estrofem og Lutinus 3 gange dagligt
Babydrøm skriver: Hvor dejligt alt for jer
Meget tak, jeg håber dine hjælper!
Trekløver(: skriver:
Ih, hvor spændende!
stinemavepine skriver: Ih, hvor spændende!
Ja det er vildt spændende, selvom der kun er 11 dage til blodprøven, så er jeg alligevel vildt utålmodig
LilleMie skriver: Tak Jeg håber så meget på at kunne gøre dig kunsten efter! Jeg er så spændt og også lidt bange for at blive skuffet, for det er jo stadig kun ca. 25 % chance for en graviditet selvom der er to fryseæg. Men nu er der ikke meget mere at gøre end at vente, og så selvfølgelig at tage Estrofem og Lutinus 3 gange dagligt
Er det kun 25% ? Troede det var meget mere ved ivf?
Men krydser for at det giver mindst en baby
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128