Ruger på to små fryseæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
15 svar
17 synes godt om
10. januar 2015

LilleMie

I dag fik jeg lagt 2 små fine fryseæg op, og vi er bare så glade og alt gik godt  Nu er der kun tilbage at vente på blodprøven om 13 dage, og ih hvor er det spændende om vores datter endelig snart kan se frem til at blive storesøster 

Det ene æg var rigtig fint, til et 10 tal sagde de, og det andet lidt fragmenteret og til et 4 tal. Men begge kan potentielt blive til en lækker unge og vi er meget spændte!!! Vi så æggene inden de blev lagt op, så vi har måske allerede set vores kommende barn/børn for første gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2015

modesty

LilleMie skriver:

I dag fik jeg lagt 2 små fine fryseæg op, og vi er bare så glade og alt gik godt  Nu er der kun tilbage at vente på blodprøven om 13 dage, og ih hvor er det spændende om vores datter endelig snart kan se frem til at blive storesøster 

Det ene æg var rigtig fint, til et 10 tal sagde de, og det andet lidt fragmenteret og til et 4 tal. Men begge kan potentielt blive til en lækker unge og vi er meget spændte!!! Vi så æggene inden de blev lagt op, så vi har måske allerede set vores kommende barn/børn for første gang 

Det var det samme med mig, et godt og et ikke så godt (fryse)æg. Har i dag en skøn søn på 3 år. 

for jer!

Anmeld

10. januar 2015

Babydrøm

LilleMie skriver:

Hvor dejligt    alt for jer 

Anmeld

10. januar 2015

Trekløver(:

10. januar 2015

LilleMie

Det var det samme med mig, et godt og et ikke så godt (fryse)æg. Har i dag en skøn søn på 3 år. 

for jer!

Tak  

Jeg håber så meget på at kunne gøre dig kunsten efter! Jeg er så spændt og også lidt bange for at blive skuffet, for det er jo stadig kun ca. 25 % chance for en graviditet selvom der er to fryseæg. Men nu er der ikke meget mere at gøre end at vente, og så selvfølgelig at tage Estrofem og Lutinus 3 gange dagligt

Anmeld

10. januar 2015

LilleMie

Babydrøm skriver:

Hvor dejligt    alt for jer 

Meget tak, jeg håber dine  hjælper!

Anmeld

10. januar 2015

LilleMie

Trekløver(: skriver:

Anmeld

11. januar 2015

stinemavepine

Ih, hvor spændende!  

Anmeld

12. januar 2015

LilleMie

stinemavepine skriver:

Ih, hvor spændende!  

Ja det er vildt spændende, selvom der kun er 11 dage til blodprøven, så er jeg alligevel vildt utålmodig 

Anmeld

12. januar 2015

Carina:-)

LilleMie skriver:

Tak  

Jeg håber så meget på at kunne gøre dig kunsten efter! Jeg er så spændt og også lidt bange for at blive skuffet, for det er jo stadig kun ca. 25 % chance for en graviditet selvom der er to fryseæg. Men nu er der ikke meget mere at gøre end at vente, og så selvfølgelig at tage Estrofem og Lutinus 3 gange dagligt

Er det kun 25% ? Troede det var meget mere ved ivf? 

Men krydser for at det giver mindst en baby 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.