Hej,
jeg skal føde vores andet barn lige om meget kort tid, jeg har været sammen med min mand i 6 år. Vores barn vi har i forvejen er nem og glad og tilpas, og når min mand kommer hjem, så ligger han sig bare på sofaen med sin mobil, idag spurgte jeg om han ville hjælpe og lige gøre lidt hist og her da jeg er ret besværet for tiden af graviditeten, men så blev han sur og sagde det var hans måde at slappe af på, og var meget afvisende/fraværende
Om aftenen træner han hver dag nærmest, og idag havde vi gæster til at hygge og se x faktor, så så vi pludselig nogle bodybuilder i en reklame på anden kanal, og vores Gæster sagde at det var rigtig grimt og for meget osv. Så spurgte de om det var sådan han ville være, for det er det, og så blev han pisse sur og svarede rigtig grimt tilbage og med en truende tone synes jeg faktisk 
han er aldrig sådan! Den mest stille og rolige fyr ellers, som alle kan li. Men pludselig er han blevet sær, enspænder, egoistisk, sur og lidt underlig 
Hvordan skal jeg konfrontere ham med hans meget anderledes adfærd?! Jeg aner jo virkelig ikke noget om hvordan han reagere længere?
Anmeld