Er vi blevet kedelig eller ganske normale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2015

migxher

Sådan er vi også  Vil jeg have at vi laver noget mere sammen tager jeg bare initiativ til det, ex. i dag har jeg foreslået at vi tager i svømmehallen, så det gør vi senere. 
Men nu er jeg også gravid og lidt besværet efterhånden, så jeg er ikke lige til så meget faren rundt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2015

Christine

CH2012 skriver:

Er det normalt, at man i et parforhold kommer til at "dovne" den lidt i forhold til at lave ting sammen, hver for sig, osv.?

Altså... Vi går på arbejde (pt. går jeg dog ledig), træner, ordner alle de huslige pligter som madlavning, rengøring, tøjvask, oprydning, osv. Om aften sidder vi sammen i stuen, hvor han spiller computer, og jeg sidder og ser tv, surfer på nettet, osv. Ind imellem ser vi en film eller serie sammen.

Men det er ikke så tit vi tager ud og spiser, tager i biografen, på café, eller andet i den stil sammen - fordi pengene ikk er til, at vi kan gøre sådan noget for tit.

Og vi ser ikke vennepar så tit, - tager til gengæld hjem til mine forældre og spiser indimellem, og besøger også svigerforældrene i Jylland...

Men er i tvivl om jeg er for "krævende", når jeg egentlig gerne vil have, at vi laver mere - både sammen og hver for sig.... Ser flere venner og vennepar, går flere ture i gågaden, kommer ud og ser flere ting, osv. Men synes tit at tiden i hverdagen går hurtigt med dagens gøremål, og trætheden melder sig.

Er vi blevet for "gamle" for hurtigt eller er det ganske normalt? Vi er 25 og 29...

Sådan er det også her 

Anmeld

11. januar 2015

lille-fisen

Jeg tror såmænd i er meget normale. Men hvis i synes i keder jer er det bare at lette rumpen  det er jo forskelligt hvad man trives med. Hvis i er glade hvor i er så er der vel ikke noget problem med det? 

Både min kæreste og jeg arbejder meget og synes jeg i den sidste tid har fået øjnene op for hvor vigtigt det er at bruge den sparsomme fritid på noget sjovt sammen - vakse tøjet og alle de andre pligter forsvinder jo aldrig, så det handler nok også lidt om hvor man vælger at lægge sin energi henne. 

Anmeld

11. januar 2015

Bebe89

Sådan er vi også meget af tiden  vi er 25 og 27. Jeg håber det er normalt!  dog kører vi tit en tur, fx ud og går en tur i skoven eller ved stranden. Det koster ikke noget og man får den der "kærestefølelse" ved at gå der hånd i hånd. Men altså ja, til hverdag sker der sgu ikke så meget.

Anmeld

11. januar 2015

Janey

Profilbillede for Janey

I hverdagene laver vi heller ikke så meget, men der kan da snige sig en date ind en gang imellem og i  marts tager vi da en tur til England i et par hverdage, men ellers står den mest på alle de praktiske ting som arbejde, indkøb, rengøring, tøjvask osv. Til gengæld laver vi en masse i weekenden både som par, alene og med og uden vores datter og har en stor vennekreds som vi ser tit. Alle har så også fået børn nu (vi var nogen af de sidste uden), så vi kan finde ud af at mødes både til en tur i zoo men også til en hyggelig julefrokost.

Det kommer vel meget an på, hvad behovet er. Vi er begge meget sociale og selv om vi stadig laver meget, så er det sociale da blevet mindre efter vi fik barn.

Anmeld

12. januar 2015

Gabriel

CH2012 skriver:

Er det normalt, at man i et parforhold kommer til at "dovne" den lidt i forhold til at lave ting sammen, hver for sig, osv.?

Altså... Vi går på arbejde (pt. går jeg dog ledig), træner, ordner alle de huslige pligter som madlavning, rengøring, tøjvask, oprydning, osv. Om aften sidder vi sammen i stuen, hvor han spiller computer, og jeg sidder og ser tv, surfer på nettet, osv. Ind imellem ser vi en film eller serie sammen.

Men det er ikke så tit vi tager ud og spiser, tager i biografen, på café, eller andet i den stil sammen - fordi pengene ikk er til, at vi kan gøre sådan noget for tit.

Og vi ser ikke vennepar så tit, - tager til gengæld hjem til mine forældre og spiser indimellem, og besøger også svigerforældrene i Jylland...

Men er i tvivl om jeg er for "krævende", når jeg egentlig gerne vil have, at vi laver mere - både sammen og hver for sig.... Ser flere venner og vennepar, går flere ture i gågaden, kommer ud og ser flere ting, osv. Men synes tit at tiden i hverdagen går hurtigt med dagens gøremål, og trætheden melder sig.

Er vi blevet for "gamle" for hurtigt eller er det ganske normalt? Vi er 25 og 29...

Jeg kan kun nikke genkendende til det di skriver og de svar du får. Vi laver heller ikk det store i hverdagen. Vi har en lille dreng på 4 uger og hele min graviditet var prægetaf kvalme og ryg problemer så jeg har tit følt vores forhold var kedeligere end alle andres men jeg tror sgu det er helt normalt. Så længe i er glade og har det godt sammen skal du ikke bekymre dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.