CH2012 skriver:
Er det normalt, at man i et parforhold kommer til at "dovne" den lidt i forhold til at lave ting sammen, hver for sig, osv.?
Altså... Vi går på arbejde (pt. går jeg dog ledig), træner, ordner alle de huslige pligter som madlavning, rengøring, tøjvask, oprydning, osv. Om aften sidder vi sammen i stuen, hvor han spiller computer, og jeg sidder og ser tv, surfer på nettet, osv. Ind imellem ser vi en film eller serie sammen.
Men det er ikke så tit vi tager ud og spiser, tager i biografen, på café, eller andet i den stil sammen - fordi pengene ikk er til, at vi kan gøre sådan noget for tit.
Og vi ser ikke vennepar så tit, - tager til gengæld hjem til mine forældre og spiser indimellem, og besøger også svigerforældrene i Jylland...
Men er i tvivl om jeg er for "krævende", når jeg egentlig gerne vil have, at vi laver mere - både sammen og hver for sig.... Ser flere venner og vennepar, går flere ture i gågaden, kommer ud og ser flere ting, osv. Men synes tit at tiden i hverdagen går hurtigt med dagens gøremål, og trætheden melder sig.
Er vi blevet for "gamle" for hurtigt eller er det ganske normalt? Vi er 25 og 29...