Er 5+5, har lige pletblødt. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har fået blod som mens nu. Jeg bløder som jeg gør bår jeg har mens. Var ved vagtlægen. Hun tog en test som er positiv, men kunne ikke sige om det var abort så tidligt. 

Jeg har grædt hele dagen og har nu mens lign. Smerter. Gid der var en chance for at jeg ikke havde mistet. 

Min veninde ringede idag og fortalte hun var gravid.  Og hun ved ikke hvad jeg gennemgår eller at jeg er gravid/var gravid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2015

FruK

Det kan sagtens være blod, uden at det er en abort. Jeg har selv prøvet begge dele - at bløde hvor det var en abort og at bløde hvor alt så fint ud bagefter.

Som du har erfaret, kan lægevagten hverken gøre fra eller til, og som regel heller ikke engang give et svar, så ja... Jeg mener også at det er spild af deres tid.

Men ventetiden er uudholdelig - jeg ved det! Håber alt er fint!! 

Anmeld

9. januar 2015

Majbaby 2015

Anonym skriver:

Jeg har fået blod som mens nu. Jeg bløder som jeg gør bår jeg har mens. Var ved vagtlægen. Hun tog en test som er positiv, men kunne ikke sige om det var abort så tidligt. 

Jeg har grædt hele dagen og har nu mens lign. Smerter. Gid der var en chance for at jeg ikke havde mistet. 

Min veninde ringede idag og fortalte hun var gravid.  Og hun ved ikke hvad jeg gennemgår eller at jeg er gravid/var gravid. 

Sender dig et stort kram Kender godt følelsen af at bløde..  Det betød at jeg mistede begge gange da jeg blødte 

Anmeld

9. januar 2015

Anonym trådstarter

Livet er uretfærdigt. Troede virkelig, at jeg skulle være heldig. 

Krydser så meget for, at jeg er heldig, men ved jo godt chancen er minimal. 

Anmeld

10. januar 2015

Anonym trådstarter

Er der ikke nogle af jer der har prøvet at bløde nogle dage og stadig ikke have mistet?

Har kun alm mens smerter, men ikke ondt som sådan. Jeg har blødt lidt over en dag. 

Jeg har grædt siden igår morges fordi jeg ikke engang kan få et svar før slutningen af næste uge. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.