Er 5+5, har lige pletblødt. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2015

Anonym trådstarter

Mine bryster er ikke ømme mere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2015

Anonym trådstarter

vBirgitte skriver:

Det kan goså være gammelt blod der har sat. 

Du skal være mere bekymret hvis du får ondt i maven. 

Hvordan ondt i maven? Jeg har altid ondt i maven. 

Anmeld

9. januar 2015

HappyOne

Anonym skriver:

Hvordan ondt i maven? Jeg har altid ondt i maven. 

Har du mere ondt end du plejer? 

Hvis du er nervøs, så ring til lægevagten  Jeg tror du kan få en skanning, men er ikke sikker. 

Anmeld

9. januar 2015

Anonym trådstarter

vBirgitte skriver:

Har du mere ondt end du plejer? 

Hvis du er nervøs, så ring til lægevagten  Jeg tror du kan få en skanning, men er ikke sikker. 

Nej. Men kan ikke vurdere det. Ringer til vagtlægen kl. 16.  Føles som 100 år

Anmeld

9. januar 2015

HappyOne

Anonym skriver:

Kan godt forstå dig. 

Giver du ikke lige en briefing når du har været ved lægevagten? Jeg er selv på arbejde fra 16.00 - 21.00, men skal nok  for dig 

Se om du ikke kan få tiden til at gå med noget spændende 

Anmeld

9. januar 2015

StineHH

Anonym skriver:

Lille tip.. Sig du har meget ondt i maven når du ringer til lægevagten. Så sender de dig højst sandsynligt til scanning.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig at alt er som det skal være

Anmeld

9. januar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
StineHH skriver:

Lille tip.. Sig du har meget ondt i maven når du ringer til lægevagten. Så sender de dig højst sandsynligt til scanning.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig at alt er som det skal være

Eller også skulle man bare lade akuttiderne til scanning gå til de kvinder, som reelt har brug for dem! 

Til TS, det lyder rigtig ubehageligt, men der er ikke så meget man kan gøre andet end at væbne sig med tålmodighed, og håbe på at blødningen går i sig selv igen. 

Så længe det ikke er frisk blod, og kun kommer som en lille pletblødning, så er det et godt tegn. Husk på, at man sagtens kan bløde lidt i løbet af en almindelig graviditet.

jeg krydser fingre for, at alt er okay!

Anmeld

9. januar 2015

StineHH

ES90 skriver:

Eller også skulle man bare lade akuttiderne til scanning gå til de kvinder, som reelt har brug for dem! 

Til TS, det lyder rigtig ubehageligt, men der er ikke så meget man kan gøre andet end at væbne sig med tålmodighed, og håbe på at blødningen går i sig selv igen. 

Så længe det ikke er frisk blod, og kun kommer som en lille pletblødning, så er det et godt tegn. Husk på, at man sagtens kan bløde lidt i løbet af en almindelig graviditet.

jeg krydser fingre for, at alt er okay!

Nu fik jeg ingen akuttider de to gange jeg have SA og ingen smerter!! Jeg ringede mange gange til lægevagten og blev afvist fordi jeg kun havde blødt mørkt blod. Først da jeg sagde jeg havde smerter blev der lyttet til og og jeg fik lov at komme ind til en undersøgelse. I begge tilfælde mistede jeg barnet! Så ja, jeg mener måske også jeg havde brug for det.

Anmeld

9. januar 2015

Rockertand

StineHH skriver:

Nu fik jeg ingen akuttider de to gange jeg have SA og ingen smerter!! Jeg ringede mange gange til lægevagten og blev afvist fordi jeg kun havde blødt mørkt blod. Først da jeg sagde jeg havde smerter blev der lyttet til og og jeg fik lov at komme ind til en undersøgelse. I begge tilfælde mistede jeg barnet! Så ja, jeg mener måske også jeg havde brug for det.

Hold da op, hvor har jeg ondt af dig - tænk sig, at du vil lyve dig til en undersøgelse, der ikke er grund til, så andre, der har behov, bliver nedprioriteret, det er meget synd for dig, og du må gerne få et kursus i moral af mig, det lyder til, at du er i stærk mangel.

Hvis man er i gang med en spontan abort, er der intet, der kan stoppe den, så en skanning kan ikke gøre fra eller til  - og derfor er proceduren, at man blot må afvente. 

Hvis man psykisk har behov for en skanning, må man selv betale i privat regi.

Anmeld

9. januar 2015

Os&lilledig

Kære dig.. En scanning vil ikke kunne give svar så tidligt.. Jeg blev afvist x flere af den grund at man intet kan gøre ved det, og intet hjerte blink se endnu. Kun tiden kan vise hvad der sker.. Jeg så vores lille babys hjerte slå mandag og onsdag stoppede det med at slå. Lægen spørger om smeter og blødning, fordi det indikere spontan abort. Fakta er, at ikke alle får en spontan abort. Jeg plet blødte meget meget lidt, men det var tegn på at baby ikke havde det godt og den døde men forlod ikke selv min krop, så fik den fjernet med en medicinsk abort. En scanning så tidligt ville måske bare gøre dig mere bange, fordi de måske ikke ser et hjerte endnu, men at det faktisk måske ender med at slå i næste uge rigtig mange kvinder bløder uden at noget er galt.bare fordi alle Slimhinder er hammer generet. Så det kan være rigtig mange ting, som en undersøgelse ikke kan vise endnu... Kram fra en som selv var igennem det, de sidste par uger <3  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.