Til jer der testet tidlig positivt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2015

HappyOne

PBNU skriver:

Jeg havde en fornemmelse allerede efter ægløsning. Konstant murren. Og det tog til og spredte sig og er aldrig holdt op. 

Jeg er 3+5 og har en smuk positiv test. 

Jeg startede med at teste 3+2, da jeg var fuldstændig sikker på, at der var et eller andet going on.

Symptomer har været der utrolig tidligt. Bare nogle dage efter ægløsning. Meget følelsesladet, træt, sulten, ikke sulten, lugt-overfølsom, kort lunte, stik og jag og murren som sagt, og ret meget udflåd. Og oppustet! 

Nu har jeg oplevet let kvalme. Men bare i kort tid, og måske efter jeg har spist selv en lille smule. (En lille håndfuld mandler i dag F.eks.) 

Jeg er 3+3 i dag hvis jeg er gravid 

Jeg har haft ligt kvalme de sidste 2 aftener, og oppustet sys jeg altid jeg ser ud  

Ellers ikke det helt store. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2015

HappyOne

LovingMikey skriver:

Jeg mærkede symptomer på mens dag og lidt før. Men testede først positiv 4+ dage over tid, og det var med minimal skyggestreg som jeg skulle vende i dagslys for at se den. 

Held og lykke med projekt baby. 

Mange tak, håber snart det lykkedes. Det føles som om vi har været i gang en evighed, men det er jo "kun" 7 cyklusser 

JEg er nok bare ikke tålmodig anlagt når der kommer til at teste, og udover det har jeg et kæmpe testmonster i mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.