Til jer der testet tidlig positivt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. januar 2015

HappyOne

Hej alle. 

Er lidt nysgerrig. Hvornår begyndte at at få symptomer? Og hvor længe efter / inden teste i positivt? 

Jeg ville være 3+3 i dag, og har lidt hovedpine, men er bange for at det bare er indbildning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2015

HappyOne

Er der slet ingen med erfaringer? 

Anmeld

9. januar 2015

asff

vBirgitte skriver:

Hej alle. 

Er lidt nysgerrig. Hvornår begyndte at at få symptomer? Og hvor længe efter / inden teste i positivt? 

Jeg ville være 3+3 i dag, og har lidt hovedpine, men er bange for at det bare er indbildning

har 3 gange testet positivt 3+1.. meget svagt selvfølgelig. 

Fik fornemmelsen af at jeg var gravid, omkring 3+1. Og fik kvalme og sære madvaner fra 4+.

Anmeld

9. januar 2015

HappyOne

asff skriver:

har 3 gange testet positivt 3+1.. meget svagt selvfølgelig. 

Fik fornemmelsen af at jeg var gravid, omkring 3+1. Og fik kvalme og sære madvaner fra 4+.

Jeg har også en fornemmelse af det, men det har jeg selvfølgelig hadt de sidste 6 cyklusser også 

Så jeg kan godt prøve at teste nu? 

Anmeld

9. januar 2015

StineHH

vBirgitte skriver:

Jeg har også en fornemmelse af det, men det har jeg selvfølgelig hadt de sidste 6 cyklusser også 

Jeg testede positiv i 3+4 i denne graviditet.. Men i mine to andre først i uge 5.. Men denne er den eneste graviditet som ikke endte i SA, så jeg har taget det som et positivt tegn

Anmeld

9. januar 2015

asff

vBirgitte skriver:

Ja kan du godt - men hvis den er negativ, kan den stadig nå at blive positiv

Anmeld

9. januar 2015

migxher

vBirgitte skriver:

Du kan vel godt prøve at teste nu, men jeg ville klart vente. Du kan jo blive unødig skuffet eller fange en bio (:

Anmeld

9. januar 2015

HappyOne

Jeg må se om jeg ikke kan holde lidt igen

Anmeld

9. januar 2015

LovingMikey

vBirgitte skriver:

Hej alle. 

Jeg mærkede symptomer på mens dag og lidt før. Men testede først positiv 4+ dage over tid, og det var med minimal skyggestreg som jeg skulle vende i dagslys for at se den. 

Held og lykke med projekt baby. 

Anmeld

9. januar 2015

Septemberbaby2

Jeg havde en fornemmelse allerede efter ægløsning. Konstant murren. Og det tog til og spredte sig og er aldrig holdt op. 

Jeg er 3+5 og har en smuk positiv test. 

Jeg startede med at teste 3+2, da jeg var fuldstændig sikker på, at der var et eller andet going on.

Symptomer har været der utrolig tidligt. Bare nogle dage efter ægløsning. Meget følelsesladet, træt, sulten, ikke sulten, lugt-overfølsom, kort lunte, stik og jag og murren som sagt, og ret meget udflåd. Og oppustet! 

Nu har jeg oplevet let kvalme. Men bare i kort tid, og måske efter jeg har spist selv en lille smule. (En lille håndfuld mandler i dag F.eks.) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.