Med farer for at blive skældt ud, vælger jeg alligevel at skrive denne tråd. Inden jeg starter vil jeg fortælle at jeg INTET herimod ADHD børn, og ved der er en grund til deres adfærd. At de så vidt mulighed skal have samme muligheder som alle andre
Men jeg står i en situation, eller retter mit barn gør, som omfatter et barn med ADHD . De går til badminton sammen, og barnet med ADHD er MEGET MEGET grov verbalt, det går også udover de andre børn , forstået på den måde, at der bliver sagt grimme , grove gloser hvis det ikke går efter barnets hoved. Mit barn overvejer nu, at stoppe fordi han ikke syntes det er rart. Jeg har været med ude og set kampe, og har oplevet barnet. Det går ud over alt og alle , både hans egen mor ( hold din kæft din store idiot ) skælder voldsomt ud på modstander mm. Så er det jeg alligevel glemmer lidt min rummelighed for forskellighederne , for syntes barnets adfærd går udover de andre, hvilket gør mig trist. Er det virkelig OK ?? Er der grænser for hvor meget de andre skal stå model til ? I så fald hvad stiller man op ?
igen vil jeg nævne at jeg INTET har imod børn som reagere anderledes .. Inden jeg bliver skældt ud for manglende forståelse.
Anmeld