Han er blevet for tyk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.288 visninger
17 svar
7 synes godt om
8. januar 2015

Anonym trådstarter

Og jeg skammer mig virkelig over dette. Men har brug for at få det ud.. 

Da jeg mødte min mand for 6 år siden var han den lækreste jeg nogen siden havde mødt. Tændte vildt på ham og vores sex var fantastisk. Vi gik virkelig til den. Men i dag har jeg bare ikke lyst til ham.. Faktisk nærmest overhovedet ikke. Har lyst til sex men når jeg kigger på ham, ja så daler lysten gevaldigt.. Øv hvor lyder det bare grimt  
Han har nok taget 20 kg på, hvis ikke mere.. Maven hænger, hans patter er nærmest større end mine.

Synes stadig han er smuk, han har det flotteste ansigt, men kroppen  
Han spørger tit efter hvorfor jeg ikke har lyst men kan ikke sige det. Vil ikke såre ham.. Så siger altid bare at jeg ikke ved det..

Elsker ham overalt og vil ikke miste ham.
Han har før prøvet div. slankekure men det holder max en uge..
Ved ikke hvad jeg skal gøre.. Han har det selv dårligt med at han er blevet tyk, men gør intet ved det.

Jeg forsøger at støtte ham, men det hjælper ikke rigtig..  

Hvad ville i gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

mor88

Anonym skriver:

Og jeg skammer mig virkelig over dette. Men har brug for at få det ud.. 

Da jeg mødte min mand for 6 år siden var han den lækreste jeg nogen siden havde mødt. Tændte vildt på ham og vores sex var fantastisk. Vi gik virkelig til den. Men i dag har jeg bare ikke lyst til ham.. Faktisk nærmest overhovedet ikke. Har lyst til sex men når jeg kigger på ham, ja så daler lysten gevaldigt.. Øv hvor lyder det bare grimt  
Han har nok taget 20 kg på, hvis ikke mere.. Maven hænger, hans patter er nærmest større end mine.

Synes stadig han er smuk, han har det flotteste ansigt, men kroppen  
Han spørger tit efter hvorfor jeg ikke har lyst men kan ikke sige det. Vil ikke såre ham.. Så siger altid bare at jeg ikke ved det..

Elsker ham overalt og vil ikke miste ham.
Han har før prøvet div. slankekure men det holder max en uge..
Ved ikke hvad jeg skal gøre.. Han har det selv dårligt med at han er blevet tyk, men gør intet ved det.

Jeg forsøger at støtte ham, men det hjælper ikke rigtig..  

Hvad ville i gøre? 

Det lyder ikke særlig fedt

hvad med at hele familien laver en fælles kostomlægning?

Anmeld

8. januar 2015

mortilsilke

Ville ønske jeg kunne råde dig, men herhjemme er min kæreste og jeg BEGGE blevet store og runde efter gravditeten, men jeg synes han er ligeså dejlig og smuk som før 

men kan du ikke muligvis prøve (hvis du fx står for maden) så lave aftensmad uden kulhydrater osv? Det er da en lille start 

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Det lyder ikke særlig fedt

hvad med at hele familien laver en fælles kostomlægning?

Er forsøgt, men så køber han chips, bæller cola på jobbet, spiser mac d på vejen hjem osv osv.. 

Anmeld

8. januar 2015

Carina:-)

Du er nødt til at snakke med ham.

Fortælle hvordan du har det. Jeg kan godt forstå du også er nødt til at tænde på det ydre,men vi ændres jo alle især med tiden .

Her er min kæreste også blevet rundere med alderen,men det indre er jo det samme og det er vel i bund og grund det vi elsker ved hinanden og ikke bare det ydre.

Men ja du er nødt til at tale med ham om det,self vil han blive ked af det ,men hvis alternativet er at jeres forhold ryger fordi I ikke snakker om problemerne så ...Men husk at alt kritk gør ondt så tænk dig godt om hvordan du vil sige det,og især på hvordan du selv ville have det med han sagde noget til dig ang. dit udseende. 

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

mortilsilke skriver:

Ville ønske jeg kunne råde dig, men herhjemme er min kæreste og jeg BEGGE blevet store og runde efter gravditeten, men jeg synes han er ligeså dejlig og smuk som før 

men kan du ikke muligvis prøve (hvis du fx står for maden) så lave aftensmad uden kulhydrater osv? Det er da en lille start 

Er forsøgt.. Og han synes det er sjovt i en uge.. Han hader grøntsager.. Og fisk.. Og for meget kylling.. Og jeg er sådan en alt ædende en og elsker at være lidt sund, men det er ikke nemt når man føler at man kæmper alene.. vil jo heller ikke tvinge ham 

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Du er nødt til at snakke med ham.

Fortælle hvordan du har det. Jeg kan godt forstå du også er nødt til at tænde på det ydre,men vi ændres jo alle især med tiden .

Her er min kæreste også blevet rundere med alderen,men det indre er jo det samme og det er vel i bund og grund det vi elsker ved hinanden og ikke bare det ydre.

Men ja du er nødt til at tale med ham om det,self vil han blive ked af det ,men hvis alternativet er at jeres forhold ryger fordi I ikke snakker om problemerne så ...Men husk at alt kritk gør ondt så tænk dig godt om hvordan du vil sige det,og især på hvordan du selv ville have det med han sagde noget til dig ang. dit udseende. 

Jeg ville blive dybt dybt såret hvis han sagde at han ikke tænder på mig mere.. Også derfor jeg ikke aner hvordan jeg skal få det sagt til ham.. Ønsker jo ikke han skal blive ked af det 

Anmeld

8. januar 2015

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Jeg synes du skal være ærlig overfor din kæreste. Han er da helt sikkert også ked af vægstingningen og hvis han vidste at du slet ikke havde lyst til ham mere pga det skal han da have en fair chance for at gøre noget ved det og det kunne jo så være at motivationen blev større da der jo er meget på spil. Hjælp ham uden at "hakke" og kritisere når det går skidt men spør hvad du kan gøre for ham. Uanset om det maden, motionen eller motivationen. Så være ærlig og lyt til ham :-)

Anmeld

8. januar 2015

A&F

Du kan fortælle ham, at du er bekymret for hans helbred , og om I evt skal begynde at træne sammen og spise lidt sundere. 

Anmeld

8. januar 2015

mor88

Er forsøgt.. Og han synes det er sjovt i en uge.. Han hader grøntsager.. Og fisk.. Og for meget kylling.. Og jeg er sådan en alt ædende en og elsker at være lidt sund, men det er ikke nemt når man føler at man kæmper alene.. vil jo heller ikke tvinge ham 

Min mand hader også grøntsager. Så jeg gemmer dem laver ofte retter hvor der indgår grøntsager, og så kan han lige pludselig lide dem alligevel f.eks boller i karry, hvor der kommer peberfrugt, æbler og løg ned i sovsen, hjemmelavede frikadunser med revet gulerod, løg, chili. Og meget mere  Og salater, som er lidt mere mandige, så som rejesalat

hvad har han med af madpakke, når han er nødsaget til at spise på vej hjem? 

Når han er så "langt ude" at han må købe mc d på vej hjem, så er der nok ikki meget andet at gøre end at tage snakken. Og alt efter, hvordan du siger det, vælger han selv hvordan han reagerer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.