Snacks til madpakken. hit me!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2015

Leneur

Nåh ja og hjemmebagt knækbrød.også...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

BinaMor

tusiind tak. så fine bud

Anmeld

8. januar 2015

Heidi.R.

min datter på næsten 5 får også gerne tørrede frugt med , hun er vild med den blanding med mangostykker, rosiner, bananchips (tørrede banan skiver ), nødder og hvad der alt er i den.... 

hun har også fået hele kogte æg med.

jeg bruger nogle gange mine udstiksforme af blomst, hjerte osv, til når jeg feks har smørret et stykke rugbrød med de der laks, torsk, tun el. makrel på tube ( som hun er ellevild med)(hun elsker fisk), så stikker jeg det ud, også en sjov måde,,,,

nogle gange har jeg endda pakket mellemlægspapir rundt om rugbrøderne med en bomuldssnor rundt til en sløjfe...

jeg prøver så vidt muligt også at lave hendes madpakke lidt forskelligt hverdag, så den ikke bare er ens og kedelig,,, og så leger jeg lidt med farverne, og måske prøver at lave ansigter og sjove ting, stikker agurkskiverne ud med en lille blomst udstikker..., har sådan et sæt fra min mor fra den gang jeg var lille med en lille kagerulle, små udstiksforme osv i...

håber du/i kan bruge min inspiration til noget, det er bare sådan jeg gør...

jeg er også meget kreativ anlagt, det sidder bare i mig...  

Anmeld

8. januar 2015

BinaMor

Heidi.R. skriver:

min datter på næsten 5 får også gerne tørrede frugt med , hun er vild med den blanding med mangostykker, rosiner, bananchips (tørrede banan skiver ), nødder og hvad der alt er i den.... 

hun har også fået hele kogte æg med.

jeg bruger nogle gange mine udstiksforme af blomst, hjerte osv, til når jeg feks har smørret et stykke rugbrød med de der laks, torsk, tun el. makrel på tube ( som hun er ellevild med)(hun elsker fisk), så stikker jeg det ud, også en sjov måde,,,,

nogle gange har jeg endda pakket mellemlægspapir rundt om rugbrøderne med en bomuldssnor rundt til en sløjfe...

jeg prøver så vidt muligt også at lave hendes madpakke lidt forskelligt hverdag, så den ikke bare er ens og kedelig,,, og så leger jeg lidt med farverne, og måske prøver at lave ansigter og sjove ting, stikker agurkskiverne ud med en lille blomst udstikker..., har sådan et sæt fra min mor fra den gang jeg var lille med en lille kagerulle, små udstiksforme osv i...

håber du/i kan bruge min inspiration til noget, det er bare sådan jeg gør...

jeg er også meget kreativ anlagt, det sidder bare i mig...  

ej hvor godt. tak. vil da lige tilføje det med udstikkerne. genialt

giv da endelig lyd hvis du har andre kreative ideer inden for hvad som helst der har med børn at gøre

Anmeld

8. januar 2015

Heidi.R.

BinaMor skriver:

ej hvor godt. tak. vil da lige tilføje det med udstikkerne. genialt

giv da endelig lyd hvis du har andre kreative ideer inden for hvad som helst der har med børn at gøre

det ska jeg nok,, 

Anmeld

8. januar 2015

Lucky05

Jeg bruger så vidt mulig rester fra aftensmaden.

kartoffelmadder, frikadelle, pasta og sådan noget. 

Ellers bruger jeg salamistænger, ostehaps, lidt yoghurt i bøtte, rosiner, 1/2 bolle m. Smør osv. 

Anmeld

8. januar 2015

Carina:-)

Her er det -

Snackpeber og feta i tern i en lille boks med en engangsgaffel

Rosiner og tørrede abrikoser.

Diverse frugt skåret i tern med vanilieyouhurt i en boks.

Drikke og alm youhurt 

Smootheis i brik eller alm juice. 

Nødder .f.eks nic nac eller pistacienødder

Figenstænger 

Cheez dippers eller de små ostedimser i tern fra den leende ko eller ostehaps.

Små toast ( de der ristede tørrede nogen) med f.eks smørbar laks på eller smørbar tun. 2-3 stk 

Snackpølser ala de små spegepølser der er pakket ind i folie.

Rugstave med f.eks hyttesost med grillet peberfrugt i en boks ved siden af. Eller humus og advokadcreme er også godt.

Anmeld

8. januar 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
BinaMor skriver:

mini mozeralle er det dem i "pølseform" eller bare reven ost i en bøtte?

Tror jeg ved det Man kan få mozarella (altså dem i enten kugle eller pølseform) som sådan nogen små kugler, på størrelse med cherrytomater,  de er gode i salater og sådan  

Anmeld

8. januar 2015

BinaMor

Så er der lidt på bloggen nu! tak alle

Anmeld

8. januar 2015

ann-kristina

Hjemmebagte banan-børnekiks lavede med udstikkere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.