Snacks til madpakken. hit me!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.224 visninger
29 svar
16 synes godt om
8. januar 2015

BinaMor

Hej alle søde damer

kender i det at man kører lidt i de samme snacks til madpakken?

jeg vil have oprettet et indlæg på min mor-blog om ideer til tilbehør til madpakkerne i børnehaven/skolen. sådan at man lige kan dele lidt inspiration.

og ville hører om i ville hjælpe mig med at dele jeres favorit lækkerheder som jeg så vil føje det på min liste?

det behøver ikke være avanceret. bare det i mest bruger (feks gulerod, kiks, rosiner osv)

taaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

Sujan

Hej alle søde damer

jeg vil have oprettet et indlæg på min mor-blog om ideer til tilbehør til madpakkerne i børnehaven/skolen. sådan at man lige kan dele lidt inspiration.

og ville hører om i ville hjælpe mig med at dele jeres favorit lækkerheder som jeg så vil føje det på min liste?

det behøver ikke være avanceret. bare det i mest bruger (feks gulerod, kiks, rosiner osv)

taaak

Tænker: mandler, agurk, blomkål, evt. Rejer (min datter elsker rejer), knækbrød, gulerødder, babymajs.. 

Og jeg vil da gerne følge din blog:-) min datter starter i BH snart og vil gerne lave gode madpakker:-)

Anmeld

8. januar 2015

BinaMor

Sujan skriver:

Tænker: mandler, agurk, blomkål, evt. Rejer (min datter elsker rejer), knækbrød, gulerødder, babymajs.. 

Og jeg vil da gerne følge din blog:-) min datter starter i BH snart og vil gerne lave gode madpakker:-)

ihh tak der var allerede 4 jeg ikke havde på min liste (som ellers er lang efterhånden) taaak. man stirre sig helt blind på det

Anmeld

8. januar 2015

Kvist

Lige for tiden har Albert lidt jordnødder med.. De er et hit..

Ellers mini frikadeller, han er også vild med de små mini mozzarella..

Anmeld

8. januar 2015

BinaMor

jeg kan lige skrive når de er kommet på.. jeg venter lige dagen ud. bloggen er forholdsvis ny og ikke så mange opskrifter endnu men det vil der komme løbende. også alternativer til rugbrødsmadder olign. så kig endelig ind. det vil kun være fedt

Anmeld

8. januar 2015

BinaMor

Kvist skriver:

Lige for tiden har Albert lidt jordnødder med.. De er et hit..

Ellers mini frikadeller, han er også vild med de små mini mozzarella..

mini mozeralle er det dem i "pølseform" eller bare reven ost i en bøtte?

Anmeld

8. januar 2015

Ciss

Agurk skåret du som princessekroner til den ældste.

Cherrytomater til den yngste.

Anmeld

8. januar 2015

LilleMie

Hej alle søde damer

taaak

Jeg er ny i madpakkeverdenen endnu (da min datter gik i dagpleje indtil for 2 måneder siden), men oftest får hun 2-3 slags grøntsager ud over sine rugbrødsmadder, og oftest peberfrugt, cherrytomater, agurk, gulerod eller en lille bøtte med majs. 

De største hit er dog en bøtte med mango stykker (hendes yndligsfrugt) og ostestænger (alm skæreost skåret i stave). Men ellers har hun også haft fuldkorns stænger med, hjemmebagte grove pølsehorn og en frugtstang (ikke på samme dag ).

Anmeld

8. januar 2015

BinaMor

LilleMie skriver:

Jeg er ny i madpakkeverdenen endnu (da min datter gik i dagpleje indtil for 2 måneder siden), men oftest får hun 2-3 slags grøntsager ud over sine rugbrødsmadder, og oftest peberfrugt, cherrytomater, agurk, gulerod eller en lille bøtte med majs. 

De største hit er dog en bøtte med mango stykker (hendes yndligsfrugt) og ostestænger (alm skæreost skåret i stave). Men ellers har hun også haft fuldkorns stænger med, hjemmebagte grove pølsehorn og en frugtstang (ikke på samme dag ).

tak for gode ideer skrevet på dem jeg manglede det er også 2-3 forskellige snacks jeg primært bruger

Anmeld

8. januar 2015

Leneur

Små snackagurker, rød peber, majs, blandet salat, nødder, mini frikadeller, revet ost, et lille stykke pizza, en halv frugtstang, Pirogger, små tomater, blåbær, hindbær, jordbær, kirsebær, melon, rosiner, vindruer, drikkeyoghurt, alm yoghurt og nogen gange om fredagen er det måske en æbleskive eller lille pandekage i. Det er noget af det min datter får med i madpakken. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.