Svigermødre:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2015

helle85

Yurie skriver:

Der er en update(Et senere program) hvor at datteren siger noget med at hun ikke kan flytte fra hende(Ikke som tvang, men noget med at hun ikke vil/kan) men datteren og svigersønnen flytter hen i deres eget hus i 30dage, hvor hun ikke må hjælpe eller noget. Ved ikke hvordan det forsøg går.

Men jeg ville ikke kunne leve under hendes tag(Jeg bor hos en der ikke er så slem, men slem.. Og jeg kan godt mærke at sådan kan jeg ikke fortsætte med at bo, skal jeg så heller ikke)

ok jeg forstod heller  alt hvad de sagde da jeg ikke er så god til engelsk

det ville være lidt spændene at se hvordan det gik, og om de så flyttede tilbage igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2015

TNBC

helle85 skriver:

ok jeg forstod heller  alt hvad de sagde da jeg ikke er så god til engelsk

det ville være lidt spændene at se hvordan det gik, og om de så flyttede tilbage igen

Ja, det ligger på youtube vil jeg tro. Som update.

Jeg har ikke set hele programmet, jeg kunne ikke holde hende ud.. Yikes et kvindemenneske.

Anmeld

7. januar 2015

Røverdatter

Jeg synes jeg læser en del indlæg om svigermødre, hvor irriterende de er, blander sig og sådan nogle ting. at jeg så ikke er enig er anden sag, men jeg ville bare lige vise noget jeg så i morges(fundet på youtube) om en svigermor og er ret sikker på at de svigermødre der bliver skrevet om herinde, vil ligne engle ved siden af

https://www.youtube.com/watch?v=U0miP8HcfbQ

Jeg så updaten af det her klip, og jeg stoppede efter kort tid. Det er langt, men jeg tror ikke i behøver at se det hele for at få et billede af hende.

Hvad mener I om den svigermor?

Jeg tror egentlig at jeg har været heldig med mine eks svigermødre. Men jeg har heller ikke haft så mange forskellige langtidsforhold (med chance for at lære partnerens mor at kende)..

Til gengæld har jeg (imens jeg har været alene/single) set nogle mænd med deres mødre, hvor jeg har tænkt at "hende gad jeg godt nok ikke ønske mig til svigermor". Der er altså bare nogen, som ER for meget. (tænker på et par korte forhold jeg har haft, hvor moderen simpelthen har været FOR meget. De findes altså!)

Jeg tror det handler meget om, at svigermødre kan have det svært ved at give slip på tanken om, at de skal "sørge for deres dreng". Og måske føler nogen af dem sig enormt truet af svigerdatteren (også selvom hun måske godt ved, at denne mand altid vil være HENDES søn - vi må ikke underkende de følelser der kan opstå i kærestens/mandens mor tror jeg).

I forhold til videoen med Dr. Phil så kan jeg faktisk ikke holde ud at se hans (/den form for) programmer, så jeg fik kun lige set de første 2 minutter  (øøøøhhhh, og jeg ved virkelig ikke hvorfor videoen nu havner i mit indlæg.. Har forsøgt at slette flere gange. Mystisk!)

Anmeld

7. januar 2015

Monski

Yurie skriver:

Jeg synes jeg læser en del indlæg om svigermødre, hvor irriterende de er, blander sig og sådan nogle ting. at jeg så ikke er enig er anden sag, men jeg ville bare lige vise noget jeg så i morges(fundet på youtube) om en svigermor og er ret sikker på at de svigermødre der bliver skrevet om herinde, vil ligne engle ved siden af

https://www.youtube.com/watch?v=U0miP8HcfbQ

Jeg så updaten af det her klip, og jeg stoppede efter kort tid. Det er langt, men jeg tror ikke i behøver at se det hele for at få et billede af hende.

Hvad mener I om den svigermor?

Min svigermor er ikke langt fra at være som hende der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.