Svigermødre:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
13 svar
2 synes godt om
7. januar 2015

TNBC

Jeg synes jeg læser en del indlæg om svigermødre, hvor irriterende de er, blander sig og sådan nogle ting. at jeg så ikke er enig er anden sag, men jeg ville bare lige vise noget jeg så i morges(fundet på youtube) om en svigermor og er ret sikker på at de svigermødre der bliver skrevet om herinde, vil ligne engle ved siden af

https://www.youtube.com/watch?v=U0miP8HcfbQ

Jeg så updaten af det her klip, og jeg stoppede efter kort tid. Det er langt, men jeg tror ikke i behøver at se det hele for at få et billede af hende.

Hvad mener I om den svigermor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2015

JH12

Haha ja så kan man da tale om frygtelig, så er de andre svigermødre da klart bedre .. 

Har selv en fantastisk af slagsen.. 

Anmeld

7. januar 2015

TNBC

JH12 skriver:

Haha ja så kan man da tale om frygtelig, så er de andre svigermødre da klart bedre .. 

Har selv en fantastisk af slagsen.. 

Ja, hun er skrækkelig.

Har du den slemme eller den gode?

Anmeld

7. januar 2015

JH12

Yurie skriver:

Ja, hun er skrækkelig.

Har du den slemme eller den gode?

Den bedste, gode, svigermor 

Anmeld

7. januar 2015

TNBC

JH12 skriver:

Den bedste, gode, svigermor 

Arh det er skønt.

Anmeld

7. januar 2015

helle85

Yurie skriver:

Jeg synes jeg læser en del indlæg om svigermødre, hvor irriterende de er, blander sig og sådan nogle ting. at jeg så ikke er enig er anden sag, men jeg ville bare lige vise noget jeg så i morges(fundet på youtube) om en svigermor og er ret sikker på at de svigermødre der bliver skrevet om herinde, vil ligne engle ved siden af

https://www.youtube.com/watch?v=U0miP8HcfbQ

Jeg så updaten af det her klip, og jeg stoppede efter kort tid. Det er langt, men jeg tror ikke i behøver at se det hele for at få et billede af hende.

Hvad mener I om den svigermor?

hun er da virkelig forfærdelig, både som sviger mor og som mor nå hun kan sidder og sige hun hader sin datter, 

men forstå så heller ikke hvorfor både datter og svigersøn bliver borende (staves) der 

min svigermor var heldigvis den en af de gode. desværre gik hun bare alt fortidlig borte 

Anmeld

7. januar 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Min svigermor er fantastisk. Hun er en man virkelig kan hygge sig med, om det er fordi vi har kendt hinanden i flere år før Carsten og jeg endte med at være kærester (igen) - det ved jeg ikke.

Men hun er fandme en herlig en. Sætter virkelig pris på hende! (Undtagen når hun tjekker kærestens konto, det er altså træls! )

Anmeld

7. januar 2015

Marts<3

Har set afsnittet... Hun er ret vild... 

Jeg havde det svært med min. Ex svigermor. Har aldrig sagt et grimt ord til hende, snakket ned til hende eller andet ubehageligt. Jeg har en kæmpe respekt for hende som min søns farmor... 

Anmeld

7. januar 2015

TNBC

helle85 skriver:

hun er da virkelig forfærdelig, både som sviger mor og som mor nå hun kan sidder og sige hun hader sin datter, 

men forstå så heller ikke hvorfor både datter og svigersøn bliver borende (staves) der 

min svigermor var heldigvis den en af de gode. desværre gik hun bare alt fortidlig borte 

Der er en update(Et senere program) hvor at datteren siger noget med at hun ikke kan flytte fra hende(Ikke som tvang, men noget med at hun ikke vil/kan) men datteren og svigersønnen flytter hen i deres eget hus i 30dage, hvor hun ikke må hjælpe eller noget. Ved ikke hvordan det forsøg går.

Men jeg ville ikke kunne leve under hendes tag(Jeg bor hos en der ikke er så slem, men slem.. Og jeg kan godt mærke at sådan kan jeg ikke fortsætte med at bo, skal jeg så heller ikke)

Anmeld

7. januar 2015

TNBC

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Min svigermor er fantastisk. Hun er en man virkelig kan hygge sig med, om det er fordi vi har kendt hinanden i flere år før Carsten og jeg endte med at være kærester (igen) - det ved jeg ikke.

Men hun er fandme en herlig en. Sætter virkelig pris på hende! (Undtagen når hun tjekker kærestens konto, det er altså træls! )

Men dejligt med en man kan være sammen med på den måde. Jeg håber også at jeg får en sød svigermor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.