Jeg savner ham på triste dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvis han aldrig har været den type kan jeg have svært ved at forstå hvorfor du har valgt at få barn med ham, men jeg tænker I må finde en mellemvej hvad det angår. Han kan ikke lave om på sig selv, så det er de små ting du må lære at sætte pris på. 

Men jeg ville nok kræve parterapi hvis forholdet skal fortsætte. 

Mht. utroskab - hvorlænge siden er det?

August september oktober 2014. Så det er ikke længe siden.. Men det er bare ikke fedt og trygt at han siger sådanne ting.. 

Det er bare svært når han ikke rr til at tale med :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

August september oktober 2014. Så det er ikke længe siden.. Men det er bare ikke fedt og trygt at han siger sådanne ting.. 

Det er bare svært når han ikke rr til at tale med :/ 

Er du bange for at han kan finde på at gøre dig/Jer noget eller tror du at det kun er ord? 

Det er ikke lang tid siden, men jeg tænker du må fortælle ham at han får en måned hvor han kan blive ved med at bringe det op og så er det slut. Han har selv valgt at blive i forholdet og dermed valgt at tilgive dig. 

Og så ville jeh give ultimatum på parterapi. Vil han ikke - så er det jo også ham der vælger at afslutte forholdet. Så har du prøvet. 

Anmeld

8. januar 2015

mortilnoahogmelina

Han siger han ikke vil eller kan tilgive dig , hvis man vælger at blive i et forhold som han har gjort trods utroskab sp skal man os kære at tilgive , ellers er forholdet døds dømt .. 

Jeg havde personligt os givet ham et ultimatum enten er det parterapi pg drop truslerne ellers er det hvert til sit . 

Jetes barn får intet ud af det her tværtimod , kun dårlige minder . 

Dit utroskab kan opstå af mange årsager , tænker du nok allerede snakker med psykologen om det , men et tydeligt tegn her er at du magler opmærksomhed , du må samtidig gøre op med dig selv om du kan undvære den opmærksomhed og bekræftelse han ikke hiver dig .. Malt muligt held og lykke 

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Er du bange for at han kan finde på at gøre dig/Jer noget eller tror du at det kun er ord? 

Det er ikke lang tid siden, men jeg tænker du må fortælle ham at han får en måned hvor han kan blive ved med at bringe det op og så er det slut. Han har selv valgt at blive i forholdet og dermed valgt at tilgive dig. 

Og så ville jeh give ultimatum på parterapi. Vil han ikke - så er det jo også ham der vælger at afslutte forholdet. Så har du prøvet. 

Inderst inde tror jeg ikke, at han kunne finde på at gøre noget. Han siger bare sådanne grimme ting og øgenavne (som luder, utro svin, kælling, so) og når han gør det så meget som han gør, begynder den her tryghed som man burde have, den forsvinder..

Og når han så samtidig siger at han aldrig stopper med at tale om det, han aldrig kommer videre, og ikke kan tilgive. og hver gang han stiller et spørgsmål, og jeg er ved at svare, afbryder han mig og begynder forfra.

I går nåede jeg lige ind af døren, og blev bare bombet med negativ stemning og vrede..

Anmeld

8. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Inderst inde tror jeg ikke, at han kunne finde på at gøre noget. Han siger bare sådanne grimme ting og øgenavne (som luder, utro svin, kælling, so) og når han gør det så meget som han gør, begynder den her tryghed som man burde have, den forsvinder..

Og når han så samtidig siger at han aldrig stopper med at tale om det, han aldrig kommer videre, og ikke kan tilgive. og hver gang han stiller et spørgsmål, og jeg er ved at svare, afbryder han mig og begynder forfra.

I går nåede jeg lige ind af døren, og blev bare bombet med negativ stemning og vrede..

Det er også nogle voldsom grimme ord. Det ville jeg heller ikke kunne være i. 

Jeg ville nok bede ham om at starte i parterapi med mig ellers er forholdet slut. Og mht. de grimme ord - det skal stoppe omgående. En ting er at bringe emnet op hele tiden, men det her synes jeg er for meget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.