Ja Hej
nu har jeg efterhånden skrevet om det mange gange. Men svært når man ikke har andre at tale med. Har en tæt veninde. Men savner godt nok den tætte veninde man kan ringe og tude til når man rr trist..
jeg var min kæreste utro i nogle mdr 2014. Min kæreste rr en klaphat.. Når jeg skriver nået til ham ignorere han det altid .. Savner den fyr, den fyr jeg mødte som tog benen væk under mig. Ham jeg kunne snakke med ham alt, ham der altid var der, ham der så gerne ville mig. Ham jeg droppede for at blive med min kæreste, min kæreste som aldrig bekræfter mig, ham der griner af mig og ikke med mig, ham jeg gerne vil ha flere børn med nu men ikke tør pga situationen, ham som ikke er til at tale med, ham som altid kun vil kysse og kramme når han vil have sex, ham der altid sover i den ene side af sengen mens jeg kigger ind i ryggen på ham og tænker tænker tænker, men ham som elsker mig og vil være sammen med mig foreviget siger han, men samtidig aldrig kan lomme videre, ham jeg bare ikke kan forlade for elsker inderligt hans gode side .
Godt jeg har min søn, som er det bedste og eneste lyspunkt i mit liv..
kender i det når man bare har lyst til st sætte sig ned og tude og tage kontakt til den forbudte fyr som altid var der.. Forhelved mit liv er noget rod og noget lort..

Anmeld