Jeg savner ham på triste dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.514 visninger
14 svar
8 synes godt om
7. januar 2015

Anonym trådstarter

Ja Hej

nu har jeg efterhånden skrevet om det mange gange. Men svært når man ikke har andre at tale med. Har en tæt veninde. Men savner godt nok den tætte veninde man kan ringe og tude til når man rr trist..

jeg var min kæreste utro i nogle mdr 2014. Min kæreste rr en klaphat.. Når jeg skriver nået til ham ignorere han det altid .. Savner den fyr, den fyr jeg mødte som tog benen væk under mig. Ham jeg kunne snakke med ham alt, ham der altid var der, ham der så gerne ville mig. Ham jeg droppede for at blive med min kæreste, min kæreste som aldrig bekræfter mig, ham der griner af mig og ikke med mig, ham jeg gerne vil ha flere børn med nu men ikke tør pga situationen, ham som ikke er til at tale med, ham som altid kun vil kysse og kramme når han vil have sex, ham der altid sover i den ene side af sengen mens jeg kigger ind i ryggen på ham og tænker tænker tænker, men ham som elsker mig og vil være sammen med mig foreviget siger han, men samtidig aldrig kan lomme videre, ham jeg bare ikke kan forlade for elsker inderligt hans gode side .

Godt jeg har min søn, som er det bedste og eneste lyspunkt i mit liv..

kender i det når man bare har lyst til st sætte sig ned og tude og tage kontakt til den forbudte fyr som altid var der.. Forhelved mit liv er noget rod og noget lort..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2015

Stimap

Anonym skriver:

Ja Hej

nu har jeg efterhånden skrevet om det mange gange. Men svært når man ikke har andre at tale med. Har en tæt veninde. Men savner godt nok den tætte veninde man kan ringe og tude til når man rr trist..

jeg var min kæreste utro i nogle mdr 2014. Min kæreste rr en klaphat.. Når jeg skriver nået til ham ignorere han det altid .. Savner den fyr, den fyr jeg mødte som tog benen væk under mig. Ham jeg kunne snakke med ham alt, ham der altid var der, ham der så gerne ville mig. Ham jeg droppede for at blive med min kæreste, min kæreste som aldrig bekræfter mig, ham der griner af mig og ikke med mig, ham jeg gerne vil ha flere børn med nu men ikke tør pga situationen, ham som ikke er til at tale med, ham som altid kun vil kysse og kramme når han vil have sex, ham der altid sover i den ene side af sengen mens jeg kigger ind i ryggen på ham og tænker tænker tænker, men ham som elsker mig og vil være sammen med mig foreviget siger han, men samtidig aldrig kan lomme videre, ham jeg bare ikke kan forlade for elsker inderligt hans gode side .

kender i det når man bare har lyst til st sætte sig ned og tude og tage kontakt til den forbudte fyr som altid var der.. Forhelved mit liv er noget rod og noget lort..

Hvis din søn er dit eneste lyspunkt i livet, din kæreste er en klaphat og du har lyst til en anden... Hvad laver du så stadig i det forhold? 

Beklager hvis du føler mit spørgsmål anklagende ...

nu kender jeg slet ikke din/jeres historie, men du lyder ulykkelig.. Du lyder som en der kunne have brug for hjælp til at finde dig selv, dit selvværd, indre styrke og værdier... Hvorfor var du utro? Hvorfor er du stadig i dit gamle forhold, når dit behov er helt anderledes? 

Jeg tror du har brug for at flytte for dig selv.. Komme væk fra din kæreste, men sågar også den "forbudte fyr" .. Find dig selv og nyd din søn! 

Anmeld

7. januar 2015

Stimap

Anonym skriver:

Ja Hej

I øvrigt skriver du at du elsker din kæreste, (men kun hans gode sider)... For mig er ægte kærlighed at kunne elske et andet menneske ubetinget! Vil du ikke gerne selv kunne det? 

Anmeld

7. januar 2015

Bshizzle

Jeg tænker osse lidt.. Hvorfor er du sammen med din kæreste? 

Har du prøvet at snakke med ham om de ting du savner og tænker?! 

Hvis du har og der ikke sker noget... 

Så er han nok ikke den rette for dig!! 

Vil du leve dit liv sådan? 

Hvorfor ikke flytte i noget andet alene med din søn og komme videre?  

Anmeld

8. januar 2015

Newsence

Det lyder som om han holder afstand til dig fordi du har såret ham mega dybt men syntes I bør snakke sammen og finde ud af hvor jeres fremtid ligger... Børn lige nu??? Nej kan godt forstå han ikke tør.. Jeres forhold er i krise og så laver man ikke børn men I skal finde ud af hvor jeres luv skal være om eks 3 år... Og så skal i arbejde på jeres forhold.. Eller gå hver til sit.., han vil nok ikke sætte et barn i verden før jeres forhold er godt igen for han ønsker nok ikke et skilsmisse barn og kan sgu godt forstå ham 

din kæreste er en klapjagt siger du, men det var sgu da DIG der valgte forholdet fra.. For når man er utro så vælger man forholdet og den anden fra så syntes ikke helt det kun er din kæreste... Du har jo gjort at I er der hvor I er og et utroskab gør sgu ondt længe ( egen bitre erfaring) så hjælp ham istedet for at bebrejde ham.. 

Hvis du elsker ham ( hele ham) så gør dit yderste for at han skal få det godt igen for lige nu har han det skidt 

Anmeld

8. januar 2015

Lilotte87

Jeg forstår simpelthen ikke hvad du og din kæreste laver i det forhold. 

Håber lykken snart vender for jer begge. 

Anmeld

8. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg går ud fra du er sammen med ham fordi, som du skriver, du elsker ham inderligt og fordi I har et barn sammen, men du savner bekræftelse. 

Hvad har I gjort for at arbejde på jetes forhold og hvordan har I arbejdet med at komme over utroskab? Kan det være en ide I henter hjælp udefra - parterapi? 

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg går ud fra du er sammen med ham fordi, som du skriver, du elsker ham inderligt og fordi I har et barn sammen, men du savner bekræftelse. 

Hvad har I gjort for at arbejde på jetes forhold og hvordan har I arbejdet med at komme over utroskab? Kan det være en ide I henter hjælp udefra - parterapi? 

Han vil ikke parterapi. Jeg er startet til Phykolog som er rigtig rart. 

Han kan ikke rigtig finde ud af at arbejde med det han siger hver anden dag at han har lyst til st skyde en kugle gennem hovedet på mig og fyren og at jeg har gjort ham sindsyg og har ødelagt alt. Han siger at han aldrig kan tilgive og aldrig kan komme videre.. 

Men han har aldrig været den type som bekræfter. Og man føler sig aldrig noget særligt..

Anmeld

8. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Han kan ikke rigtig finde ud af at arbejde med det han siger hver anden dag at han har lyst til st skyde en kugle gennem hovedet på mig og fyren og at jeg har gjort ham sindsyg og har ødelagt alt. Han siger at han aldrig kan tilgive og aldrig kan komme videre.. 

Men han har aldrig været den type som bekræfter. Og man føler sig aldrig noget særligt..

Hvis han aldrig har været den type kan jeg have svært ved at forstå hvorfor du har valgt at få barn med ham, men jeg tænker I må finde en mellemvej hvad det angår. Han kan ikke lave om på sig selv, så det er de små ting du må lære at sætte pris på. 

Men jeg ville nok kræve parterapi hvis forholdet skal fortsætte. 

Mht. utroskab - hvorlænge siden er det?

Anmeld

8. januar 2015

mor_til_L

Anonym skriver:

Kan faktisk godt forstå han ikke kan tilgive dig! ville jeg på ingen måder heller.. 
-I min verden når man er utro er det fordi man ikke elsker sin partner nok  også er det nok på tide at stoppe forholdet! .. 

Jeg kan ikke forstå du er sammen med ham hvis ingenting fungere - både du og ham er kede af det - hvorfor så ikke afslutte og få det bedre hver sig ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.