Anonym skriver:
Men som tingene er nu, vil han jo ikke os medmindre vi også vil se hende
Men har han så ikke også svaret jer klart? I har sagt 'os eller hende' og han har valgt hende.
Det må i acceptere, uanset hvor uforståeligt og tarveligt det er, men det er jo hans valg.
Hans forventninger til, hvilken rolle han skal have i både jeres og jeres børns liv ændrer sig tydeligvis, når han har en ny kæreste. Dermed er der nogle forventninger fra begge sider, der ikke kan leves op til og jeg ville derfor forsøge at snakke med ham alene, så i kan lave nogle forventnings afstemninger.
Personligt ville jeg give ham en sidste chance for at vælge jer, ved at gøre det klart over for ham en sidste gang, at der skulle ske nogle ændringer som i sammen kunne finde, eller også var det slut. Så Har i lagt kortene på bordet, samtidig med at i har åbnet op for en dialog til, hvordan i alle sammen kan få hans nye forhold til at fungere. Desuden er det gjort klart for ham én gang for alle, hvad det er han mister, hvis ikke han er villig til at samarbejde. Og så ville jeg stå ved den beslutning - uanset hvad udfaldet bliver.
Jeg håber at i finder ud af det 
Anmeld