Hej piger, jeg har virkelig, seriøs brug for at lette mit hjerte, og få nogen råd, for jeg aner ikke mine levende råd, og er helt knust 
Det hele begyndte for 3 år siden, jeg kom ind i min mands familie på et tidspunkt, hvor de få måneder inden havde mistet hans mor. Familien var virkelig i tydelig sorg.
Jeg kendte jo ikke kvinden, men må indrømme min svigerfar får mig til helt at savne hende.
Min svigerfar har haft utrolig travlt med at erstatte min svigermor, og det har ført til 3 store kærligheder
Den første kunne vi alle rigtig godt lide, hun var sød, og meget forstående, og holdte en rigtig respektfuld afstand til de børn min svigermor og svigerfar havde sammen.
Kort efter vi havde mødt hende, går de fra hinanden, (han dropper hende) og er single igen. Vi ser i denne periode rigtig meget til ham, jeg er gravid med vores andet barn, og vires datter knytter sig rigtig meget til ham.
Der går ikke længe før han har en ny kæreste. Det vælger vi så igen at støtte op om, som de eneste af børnene. Nu ser vi nærmest intet til ham, min datter bliver mærket af det, hun føler klart et svigt. Og vi ser ham måske 1 gang hver anden måned (før var det flere gange om ugen) sammen
vores andet barn bliver født, og han kommer på hospitalet og tager hende med (dette er første gang vi ser hende) min mand var meget uforstående overfor hvad hun skulle der, og eftersom det endte med at gå fra hinanden (han droppede hende) efter han havde investeret både MANGE PENGE, og MEGET TID, på hende og hendes børn følte min mand igen at hans far havde valgt en kvinde og hendes børn langt over ham. Han begynder igen at komme meget hjem til os (min. 3 gange om ugen) og nu knyttes både vores søn og datter meget til ham . Han vil til at flytte i hus med os, og lover at nu har han tænkt sig om, og fra nu af er det familien først, da han jo sagtens kan se han har svigtet. Glæden vare dog kort, og to uger efter denne fine tale har han en ny kæreste. De flytter ind i hans hus efter kort tid, og vi byder hende igen velkommen. Efter et halvt års tid har min svigerfar valgt 2 børn og 3 børnebørn fra, pga at de ikke kan acceptere hans måde at leve livet på (ingen tid til familie, eller rettere, hans side af familien) vi ser ham nu kun en gang hver 3-4 måned. Begge vores børn tager det ret hårdt, og min mand er meget frustreret og ked af at hele familien er splittet.
Tingene er på dette tidspunkt blevet for meget for min mand. Vores søn er født med snævre luftveje, og har derudover kronisk falsk strubehoste. Når vi kommer på besøg er der: ingen legetøj, ingen gitter for trappe eller brændeovn, ingen mad til børnene uanset hvornår vi bliver inviteret, ingen billeder af hverken min mand og hans søskende, og heller ikke af nogen af hans (dengang) 8 børnebørn, derudover er han begyndt at ryge igen, og der er tændt 50 sterinlys (i børnehøjde!!!!) selvom min søn er der og farfar ved han har svært bedst få luft i sådan et miljø. Hans kone har ingen begreb om børn, og sammenligner støjnivu på vores to børn på 1 og 2 med deres fætter på 6! Hun råbte af vores datter på en frygtelig måde der gjorde hende utrolig ked af det for nogen måneder siden, og min mand kan bare snart ikke mere!! Vi har derfor bedt om en snak om disse problemer, i går modtog vi en besked fra hende om at der ikke ville blive taget nogen hensyn til nogen i huset, og hun ville have liv at irettesætte på hendes måde i hendes hjem, det kan vi ikke acceptere!!! Så vi har valgt st før hun er villig til at samarbejde og få snakket ud, vil vi ikke se hende. Min svigerfar forsvare hende bare, og som det ser ud lige nu, bliver vi valgt fra af dem. Undskyld det blev langt... Men hvad Søren skal vi gøre????! Jeg er helt blank her, og rigtig ked af det..