Anonym skriver:
Jeg er gravid, og valgte at lave en gruppe på fb som den nærmeste familie skulle være medlem af for at kunne følge graviditeten, da hverken min mand eller jeg vil have det offentligt ud så alle kan se billeder osv.
nu er det så at svigermor kun er bonus, huj har sig egen datter som er 2 måneder længer henne end mig. Jeg er glad på hendes datters vejne og hun på mine, vi snakker godt sammen.
Men nu har svigermor meldt sig ud af gruppen, hun var medlem 1 dag også mente hun ikke der var grund til at være medlem længere.
hun gav forklaringen at der ikke ville komme opdateringer der inde.
jeg skal lige sige at jeg opdatere min. En gang om ugen da jeg tager billeder af maven en gang ugentligt.
jeg er blevet ret sur og ked af det over at hun ikke vil følge mig og føler hun har nok i sin egen datte, for jeg er ikke lige så meget værd som hendes. Jeg har ikke været glad for min graviditet siden da, og går måhelt med tankerne om at vente til at hendes datter har født aå vi ikke skaber dette helvede mere.
min mand forstår ikke at jeg er ked af det og sur, han vil ikke snakke med hendes om det, og nu har hun så meldt fra til vores bryllup som er om en måned. Jeg må ikke skrive til hende for ham eller noget. Aner ikke hvad jeg skal gøre 
føler alt er et helvede lige for tiden, kan bare ikke lave andet end at græde
Øøh, vi snakker Facebook, fjæsen, facadeportalen!?! Det kan da ikke være mere ligegyldigt, hvem der følger med og hvem der ikke gør, det handler vel om, at I er ved at skabe en familie, og alle andre er med i periferien - hvis hun i virkeligheden foretrak at ringe, skrive en SMS eller dukke op, så kan man vel ikke fortænke hende i at melde sig ud? Nu er der så ballade om ingenting, og hun trækker sig (men burde så alligevel komme til brylluppet).
Hvad med alle de, som ikke har en gruppe på Facebook.....er de så ikke interessante eller elskede?
Derudover er jeg nødt til lige at fortælle dig, at hun altså elsker sin datter højest, det komme aldrig til at ændre sig - og det er slet ikke en konkurrence, den har du i hvert fald tabt på forhånd.
Vis dig som den voksne og skab fred, selvfølgelig skal hun med til jeres bryllup, så op i bagdelen med Facebook og få en god, kærlig og konstruktiv kontakt til hende face-to-Face i stedet for.
Et knus er alligevel mere værd end et like.