Anonym skriver:
Hej alle..
Min kæreste og jeg har et fælles barn på snart 3..
Det har gået så dårligt mellem mig og min kæreste i de 4 år vi har været sammen, vi har kæmpet og kæmpet.
Han har aldrig ville tale om noget, alting skal bare videre...... øv.
Jeg endte med at finde en ny fyr som jeg stødte på i sommers og så ham i 3 måneder. Ja ingen onde kommentarer, for jeg ved det jo ikke var okay.
Men følte mig ikke god nok, alene, ensom, uden sex, uden kærlighed, uden alt det der er i et dejligt forhold..
Men nej det er stadig IKKE okay at jeg var sammen med ham den anden.
Der er sket mange flere ting i vores forhold men vil ikke skrive det hele ned lige nu.
Min kæreste fandt så ud af det pga jeg droppede ham den anden som så blev sur og fortalte det til min kæreste.
Min kæreste vil blive sammen med mig og bedte mig ikke flytte men var selvfækgelg ked og skuffet sur osv.
han fandt ud af det november2014, og hver dag snakker han om det, han bliver gal og siger aát han aldrig vil komme videre, de fleste dage har han faktisk mest lyst til at skyde hovedet a mig og fyren. slå os i hjel.. sætte mine tænder for en kansten osv, han siger onde ting og kalder mig sommetider luder, utro svin osv.
Hvordan kan han komme videre ????
er der nogen der ved det eller kan hjælpe?
Han er svær at tale med og han vil IKKE til parterapi (det er for tumper i fælge ham)
Jeg går selv til phykolog, meget rart efter min mening.
hilsen mig.... håber det ikke blev for kludret...
Om det vil være sådan altid er ikke til at sige, men lige nu er alt kaos i hans hoved.. Jeg var af samme overbevisning da jeg stod lige midt i det. Var overbevist om at det aldrig ville blive bedre og at jeg altid ville have så ondt inden i...
Om om det overhoved er værd at satse på ved kun du, men kan kun sige at self var jeres forhold skidt inden-- ellers var utroskabet jo ikke sket. Utroskab er et klart tegn på at noget er galt i forholdet så skal I være sammen i fremtiden så skal I også arbejde med dette ellers ændre det jo ingenting... Og her skal du ikke pege fingre.. For så vil han stensikkert føle du giver ham ansvaret for DIT utroskab.. Så ikke noget med : du kysser mig aldrig og du gider ikke sex og du og du
i stedet finder I sammen frem til kernen og der hedder det måske : VI er ikke gode til at vise kærtegn som kys lad OS ændre på det osv..
hvis du vælger at blive så skal du give ham tid og forståelse til at reagere.. Men læs det link jeg har sat ind. Det er pisse godt og SÅ rigtigt