Hvordan kommer han videre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2015

Lilotte87

Min oldefar var min oldemor utro da de var unge. 

Min oldemor var bitter helt til sin død, som gammel kone. Min oldefar led under hendes vrede i over 50 år. Det er SATME spild af liv! Rigtig synd for begge. 

Giv ham ultimatum, parterapi eller du flytter. Hvis jeres barn ikke skal lide under jeres dårlige forhold, så må han lære at tackle det, når nu han har valgt at blive. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2015

Anonym trådstarter

Lilotte87 skriver:

Min oldefar var min oldemor utro da de var unge. 

Min oldemor var bitter helt til sin død, som gammel kone. Min oldefar led under hendes vrede i over 50 år. Det er SATME spild af liv! Rigtig synd for begge. 

Giv ham ultimatum, parterapi eller du flytter. Hvis jeres barn ikke skal lide under jeres dårlige forhold, så må han lære at tackle det, når nu han har valgt at blive. 

Ja jeg synes også at det er spild af tid..

Jeg har givet ham det før.. har sagt til ham at jeg ville ha vi skulle til parterapi, men det nægter han.. han synes det er latterligt nok at jeg går til phykolog, selvom jeg synes det er virkelig rart..

Anmeld

7. januar 2015

Newsence

Anonym skriver:

Hej alle..

Min kæreste og jeg har et fælles barn på snart 3..

Det har gået så dårligt mellem mig og min kæreste i de 4 år vi har været sammen, vi har kæmpet og kæmpet.

Han har aldrig ville tale om noget, alting skal bare videre...... øv.

Jeg endte med at finde en ny fyr som jeg stødte på i sommers og så ham i 3 måneder. Ja ingen onde kommentarer, for jeg ved det jo ikke var okay.

Men følte mig ikke god nok, alene, ensom, uden sex, uden kærlighed, uden alt det der er i et dejligt forhold..

Men nej det er stadig IKKE okay at jeg var sammen med ham den anden.

Der er sket mange flere ting i vores forhold men vil ikke skrive det hele ned lige nu.

Min kæreste fandt så ud af det pga jeg droppede ham den anden som så blev sur og fortalte det til min kæreste.

Min kæreste vil blive sammen med mig og bedte mig ikke flytte men var selvfækgelg ked og skuffet sur osv.

han fandt ud af det november2014, og hver dag snakker han om det, han bliver gal og siger aát han aldrig vil komme videre, de fleste dage har han faktisk mest lyst til at skyde hovedet a mig og fyren. slå os i hjel.. sætte mine tænder for en kansten osv, han siger onde ting og kalder mig sommetider luder, utro svin osv.

Hvordan kan han komme videre ????

er der nogen der ved det eller kan hjælpe?

Han er svær at tale med og han vil IKKE til parterapi (det er for tumper i fælge ham)

Jeg går selv til phykolog, meget rart efter min mening.

hilsen mig.... håber det ikke blev for kludret...

Om det vil være sådan altid er ikke til at sige, men lige nu er alt kaos i hans hoved.. Jeg var af samme overbevisning da jeg stod lige midt i det. Var overbevist om at det aldrig ville blive bedre og at jeg altid ville have så ondt inden i... 

Om det skal lykkes for jer afhænger lige så meget om dig som om ham... 

Lige nu gør du det værste man kN gøre.. Du forlanger svar og det er kun med til at forlænge hans tid..  http://websexolog.dk/utroskab-og-tilgivelse/?utm_medium=email&utm_campaign=151263-utroskab-og-tilgivelse-ja-det-kan-lade&utm_source=lists%2F948-E-bogen-Naar-seksualiteten-driller Læs denne og se om du kan genkende dig selv når hun beskriver den utro part... 

Om om det overhoved er værd at satse på ved kun du, men kan kun sige at self var jeres forhold skidt inden-- ellers var utroskabet jo ikke sket. Utroskab er et klart tegn på at noget er galt i forholdet så skal I være sammen i fremtiden så skal I også arbejde med dette ellers ændre det jo ingenting... Og her skal du ikke pege fingre.. For så vil han stensikkert føle du giver ham ansvaret for DIT utroskab.. Så ikke noget med : du kysser mig aldrig og du gider ikke sex og du og du

i stedet finder I sammen frem til kernen og der hedder det måske : VI er ikke gode til at vise kærtegn som kys lad OS ændre på det osv..

hvis du vælger at blive så skal du give ham tid og forståelse til at reagere.. Men læs det link jeg har sat ind. Det er pisse godt og SÅ rigtigt 

Anmeld

8. januar 2015

Lykkelig Omstændigheder <3

Ja jeg synes også at det er spild af tid..

Jeg har givet ham det før.. har sagt til ham at jeg ville ha vi skulle til parterapi, men det nægter han.. han synes det er latterligt nok at jeg går til phykolog, selvom jeg synes det er virkelig rart..

Jeg synes når han siger, at han synes det er latterligt, at du investere i dig selv og går til psykolog, lyder han som en kæmpe idiot (sorry)

Altså ja, du har lavet en fejl, og det påvirker han helt vildt, men han skal holde op med at surmule, og komme videre. Han er jo far, og skal være det igen snart 

Du fortjener bedre. 

Det viser også hvor umoden han er, når du vælger, at få hjælp til dig liv ved at gå til psykolog. 

- Mit råd give ham en ultimatum parterapi med dig, eller går du fra ham, fordi jeg du har lavet en fejl, men du nægter, at leve under de forhold og den måde han behandler dig på! 

Til sidste søde tror du, på de ord han siger til dig og dit selvtillid vilde til sidste være væk.

Held og Lykke med det 

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Han er fuldstændig en idiot. Idag er vores søn passet hos hans mor. Han skal hentes ca 19. Fordi det var meningen vi skulle i bio som så blev aflyst. Og fint nok med det.

da vi næsten ikke har mere rugbrød sender han mig i Rema og jeg henter så rugbrød og diverse andre ting vi lige mangler. Jeg er ked og trist da jeg kommer tilbage begynder jeg at græde. Han er skide lige glad. Han sviner mig til. Kalder mig luder 5-6 gange og siger blandt andet "godt vi ikke er nede i fremmet land, der ville du blive stenet til døde. Ja heldigt for dig" (pga utroskabet.) han sviner mig mere til og siger han ønsker st skyde en kugle gennem hovedet på mig igen.. Han bliver gal på mig da jeg forsvare mig og siger jeg skal skride ud af døren nu og st jeg skal skride i min lejlighed. Han forlanger bilnøglerne og siger jeg ikke må hente vores søn hos hans mor. Han vil selv hente ham. Han tager begge bil nøgler , da han holder mig tilbage ind til han får dem,. Jeg må pakke en lile taske og gå til lejligheden (heldigvis kun 10-15 gå gang. Græder og græder . Er så ked af det.. Er græde færdig  

Ville bare ud med det.. Undskyld...

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Han er fuldstændig en idiot. Idag er vores søn passet hos hans mor. Han skal hentes ca 19. Fordi det var meningen vi skulle i bio som så blev aflyst. Og fint nok med det.

da vi næsten ikke har mere rugbrød sender han mig i Rema og jeg henter så rugbrød og diverse andre ting vi lige mangler. Jeg er ked og trist da jeg kommer tilbage begynder jeg at græde. Han er skide lige glad. Han sviner mig til. Kalder mig luder 5-6 gange og siger blandt andet "godt vi ikke er nede i fremmet land, der ville du blive stenet til døde. Ja heldigt for dig" (pga utroskabet.) han sviner mig mere til og siger han ønsker st skyde en kugle gennem hovedet på mig igen.. Han bliver gal på mig da jeg forsvare mig og siger jeg skal skride ud af døren nu og st jeg skal skride i min lejlighed. Han forlanger bilnøglerne og siger jeg ikke må hente vores søn hos hans mor. Han vil selv hente ham. Han tager begge bil nøgler , da han holder mig tilbage ind til han får dem,. Jeg må pakke en lile taske og gå til lejligheden (heldigvis kun 10-15 gå gang. Græder og græder . Er så ked af det.. Er græde færdig  

Ville bare ud med det.. Undskyld...

Og så får jeg en SMS hvor der står :

"Hvor er du? Kommer over i lejlighede. Og kigger om du sidder sammen med ***** ellers køre jeg og ud til ham !!!!"

(skal lige siges jeg snakker slet ikke med ham mere)

Anmeld

8. januar 2015

Risse

Anonym skriver:

Og så får jeg en SMS hvor der står :

"Hvor er du? Kommer over i lejlighede. Og kigger om du sidder sammen med ***** ellers køre jeg og ud til ham !!!!"

(skal lige siges jeg snakker slet ikke med ham mere)

Tag hjem til dine forældre eller en veninde med det samme og få ham ud af dit liv. 

Som jeg har skrevet tidligere, så lyder det altså farligt og hvad du skriver her bekræfter mig kun i det. 

Kontakt nogen du stoler på, få dem til at hente dig og kontakt statsforvaltningen med det samme, så de er informeret om at han prøver at afskære dig fra din søn.

Hvis det bliver helt slemt ville jeg ringe til politiet også. 

Han lyder farlig, så tøv ikke med at komme væk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.