Anonym skriver:
Hej alle..
Min kæreste og jeg har et fælles barn på snart 3..
Det har gået så dårligt mellem mig og min kæreste i de 4 år vi har været sammen, vi har kæmpet og kæmpet.
Han har aldrig ville tale om noget, alting skal bare videre...... øv.
Jeg endte med at finde en ny fyr som jeg stødte på i sommers og så ham i 3 måneder. Ja ingen onde kommentarer, for jeg ved det jo ikke var okay.
Men følte mig ikke god nok, alene, ensom, uden sex, uden kærlighed, uden alt det der er i et dejligt forhold..
Men nej det er stadig IKKE okay at jeg var sammen med ham den anden.
Der er sket mange flere ting i vores forhold men vil ikke skrive det hele ned lige nu.
Min kæreste fandt så ud af det pga jeg droppede ham den anden som så blev sur og fortalte det til min kæreste.
Min kæreste vil blive sammen med mig og bedte mig ikke flytte men var selvfækgelg ked og skuffet sur osv.
han fandt ud af det november2014, og hver dag snakker han om det, han bliver gal og siger aát han aldrig vil komme videre, de fleste dage har han faktisk mest lyst til at skyde hovedet a mig og fyren. slå os i hjel.. sætte mine tænder for en kansten osv, han siger onde ting og kalder mig sommetider luder, utro svin osv.
Hvordan kan han komme videre ????
er der nogen der ved det eller kan hjælpe?
Han er svær at tale med og han vil IKKE til parterapi (det er for tumper i fælge ham)
Jeg går selv til phykolog, meget rart efter min mening.
hilsen mig.... håber det ikke blev for kludret...
Ja, du har lavet en store fejl. Utroskab er noget frygteligt noget.
Men nu har du valgt, at være sammen med din kæreste, og han har valgt, at han stadig vil være sammen med dig.
Han må komme videre, det er skide hårdt, men når han siger; han stadig vil dig, så må han acceptere hvad er skete.
Og du må acceptere, at tiltroede til DIG, vil tage lang tid, at bygge op igen. - Når du engang tager i byen igen osv. og han sender dig 20 smser om time, må du bare godtage det, fordi vilde du ikke gøre det samme om situationen var omvendt?
At bygge et forhold op igen efter et utroskab er skide skide hårdt....
Og tror du at han nogenside vil tilgive dig helt???? om han er en usikker type, vil han nok ha DETTE over dit hoveder hele jeres forhold eller mange år fremover... Orker du det?
Du har været utro, og nu betaler du prisen, og måske er prisen, at du er nød til, at gå videre, fordi du er en mor har andre at tænke på udover dig selv. - Og det er vigtigt du har det godt med dig selv, så du har energi til dine børn.
at han ikke vil til terapi er et STORT ØV
det kunne helt sikkert være godt for ham.
Samt synes jeg en trussel på livet, lige meget hvad du har gjort, er ikke okay.
Jeg synes personlig du skal gå videre for dine børn og din skyld.