Troede virkelig på det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2015

et-ønske

Åhhhh for helvede  havde håbet og krydset alt for at den var der denne gang! Kram til dig nu må den altså snart være der!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2015

grinny

Inger skriver:

Ja det er desværre de åndssvage penge der står i vejen hele tiden. Dejligt at din henvisning ryger af sted i dag, og måske kan det gå hurtigere end 6 mdr, krydser for at der ikke er meget ventetid. 

Men håber lige at den er der i 4 IUI forsøg 

Ja det er desværre skide dyrt! Hvis vi ikke var igang med at planlægge bryllup ville pengene ikke være et problem, men vores bryllup kommer i første række nu, vi vil bare gerne have lidt positivt at se frem til 

Anmeld

6. januar 2015

grinny

L-Mortil2 skriver:

ØV Grinny sådan noget lort!! Positivt de vil give jer et ekstra forsøg mens i venter... Var det en mulighed at låne pengene? Eller måske samle ind på caremaker? Jeg ville i hvertfald gerne give et bidrag for at i kom nærmere en baby i jeres arme 

Lige pt. kan, eller vil vi ikke rigtigt tage lån da vi er igang med at planlægge bryllup. Lige nu bliver det første prioritet så vi har lidt positivt at se frem til.

Og jeg ved ikke om jeg ville kunne lide at få penge for folk. Vi ville jo godt kunne betale hvis vi ikke skulle giftes, men det er bare så vigtigt for os nu.

Anmeld

6. januar 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
grinny skriver:

Ja det er desværre skide dyrt! Hvis vi ikke var igang med at planlægge bryllup ville pengene ikke være et problem, men vores bryllup kommer i første række nu, vi vil bare gerne have lidt positivt at se frem til 

Kæmpe tillykke med at du skal giftes, ihhh det er bare så stor en dag, og det tager lidt af tankerne, når man skal have styr på hele den store dag.

Min mand friede også så vi blev gift i 2012, og han indrømmede at det var for at hjælpe mig med ikke at fokusere så meget på baby i det år. Det var svært, men for fanden en god dag jeg havde og ja, jeg røg smøger og drak vin i lange baner, for lige den dag havde jeg bare lyst til at sige FUCK det, til det hele, og bare være glad, fri og lykkelig. ( jeg var altså ikke stangvissen men lettere beruset og det var så fedt ) Og vores bryllup blev en fest til klokken 6 om morgenen, så glæd dig og fyr den af, og sig da endelig til hvis du mangler lidt råd om bryllup. 

Anmeld

6. januar 2015

Røverdatter

6. januar 2015

grinny

Inger skriver:

Kæmpe tillykke med at du skal giftes, ihhh det er bare så stor en dag, og det tager lidt af tankerne, når man skal have styr på hele den store dag.

Min mand friede også så vi blev gift i 2012, og han indrømmede at det var for at hjælpe mig med ikke at fokusere så meget på baby i det år. Det var svært, men for fanden en god dag jeg havde og ja, jeg røg smøger og drak vin i lange baner, for lige den dag havde jeg bare lyst til at sige FUCK det, til det hele, og bare være glad, fri og lykkelig. ( jeg var altså ikke stangvissen men lettere beruset og det var så fedt ) Og vores bryllup blev en fest til klokken 6 om morgenen, så glæd dig og fyr den af, og sig da endelig til hvis du mangler lidt råd om bryllup. 

Ihh tak 

han friede den 7/8 så ved at være lidt tid siden. Vi skal giftes den 1/8, dagen vi har kendt hinanden i 7 år 

Kan da godt være jeg skal bruge lidt tips, lige nu prøver vi at finde ud af menuen, men det er svært 

Anmeld

6. januar 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Vi blev gift den 18/8 2012 og vil bare lige sige, at den dag var den varmeste dag i hele 2012... ALLE vores gæster svedte og desværre gik vores fadølsanlæg ned,  og alle ville bare gerne have kolde øl, der blev så drukket meget vand og heldigvis havde vi da fået slæbt et par kasser dåseøl med som hurtigt blev smidt på køl... Det kan blive rigtig varmt i august, og tro mig alle taler stadig om vores bryllup, fordi det var så varmt  

Efter 7 år, så er det da også på tide han kom på knæ  Vi havde kun endt hinanden i 3 år da vi blev gift, meeeeen nu er vi heller ikke så unge  Vi havde travlt he he 

Har du kigget kjoler endnu så???

Anmeld

6. januar 2015

esioul

grinny skriver:

Negativ test 

Havde virkelig et håb denne gang 

Nu må mens gerne vise sit grimme ansigt! 

ØV!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Anmeld

8. januar 2015

Stabel

øv hvor er det altså uretfærdigt

Anmeld

8. januar 2015

Babydrøm

grinny skriver:

Negativ test 

Havde virkelig et håb denne gang 

Nu må mens gerne vise sit grimme ansigt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.