Troede virkelig på det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.731 visninger
22 svar
2 synes godt om
6. januar 2015

grinny

Negativ test 

Havde virkelig et håb denne gang 

Nu må mens gerne vise sit grimme ansigt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2015

lineog4

6. januar 2015

grinny

Man skal bare skrive det herinde så kommer det!

Anmeld

6. januar 2015

asff

grinny skriver:

Negativ test 

Havde virkelig et håb denne gang 

Nu må mens gerne vise sit grimme ansigt! 

Jeg håber sådan for jer, den snart er positiv

Anmeld

6. januar 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

åhhhh det er bare ikke retfærdig, sender dig alle positive tanker og millioner af , selvom jeg godt ved at det intet betyder lige nu.

Har tænkt meget på dig hen over julen, og havde sådan håbet på at den var der nu for jer. 

Må jeg spørge om i tager et 4 forsøg eller vil i til IVF nu? For det kan i vel godt bede om at komme, kan i ikke ?? 

Anmeld

6. januar 2015

grinny

Inger skriver:

åhhhh det er bare ikke retfærdig, sender dig alle positive tanker og millioner af , selvom jeg godt ved at det intet betyder lige nu.

Har tænkt meget på dig hen over julen, og havde sådan håbet på at den var der nu for jer. 

Må jeg spørge om i tager et 4 forsøg eller vil i til IVF nu? For det kan i vel godt bede om at komme, kan i ikke ?? 

Trianglen sender vores henvisning videre til Rigshospitalet idag med henblik på IVF, vi har desværre ikke råd til det i det private. Der er så op til 6 måneders ventetid og Trianglen har så tilbudt at give os et 4. forsøg mens vi venter på Rigshospitalet 

Anmeld

6. januar 2015

MHB

Øv! Hvor er det uretfærdigt at de skal være så svært! Jeg krydser hvad jeg kan for at klinikkens tilbud om 4 forsøg også bliver det sidste i får brug for! 

Positiv energi herfra 

Anmeld

6. januar 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Ja det er desværre de åndssvage penge der står i vejen hele tiden. Dejligt at din henvisning ryger af sted i dag, og måske kan det gå hurtigere end 6 mdr, krydser for at der ikke er meget ventetid. 

Men håber lige at den er der i 4 IUI forsøg 

Anmeld

6. januar 2015

Carina:-)

6. januar 2015

L-Mortil3

ØV Grinny sådan noget lort!! Positivt de vil give jer et ekstra forsøg mens i venter... Var det en mulighed at låne pengene? Eller måske samle ind på caremaker? Jeg ville i hvertfald gerne give et bidrag for at i kom nærmere en baby i jeres arme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.