kjoler???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2015

Frk_Louise

Og jeg stemmer på den grå kjole til dig - den er rigtig flot sammen med vesten 

Synes den sorte kjole "forsvinder" lidt og det er synd - for det er en lækker kjole! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2015

Kay

Frk_Louise skriver:

Håber du viser billeder af tøserne i tøjet 

Er Vivas hårbånd fra Le Petit Baby på facebook? Jeg har det samme til Katrine - hun har bare så mange fine på hendes side derinde 

Jeps syntes bare de var så fine

Købte også et til Elna men det passer ikke til kjolen vi fandt og hun har også fundet hårbøjlen jo

Anmeld

10. januar 2015

Kay

Frk_Louise skriver:

Og jeg stemmer på den grå kjole til dig - den er rigtig flot sammen med vesten 

Synes den sorte kjole "forsvinder" lidt og det er synd - for det er en lækker kjole! 

Ja måtte også bare eje den selvom jeg ikke var sikker på om den passede til vesten

Anmeld

11. januar 2015

Karina84

Jeg synes det er rigtig fint det hele! 

Men hvis jeg skulle vælge, ville jeg tage den sorte på... Synes netop vesten kommer mere til sin ret, og den grå kjole er sådan lidt mere hverdags agtig. Også ift. det tøj resten af familien skal have på.

Anmeld

11. januar 2015

serinasmor

Kay skriver:

Så blev det næsten på plads

Elna har selv været med til at finde hendes kjole og hårbøjlen fandt hun selv i dag i hogm, ved ikke helt hvilket par strømpebukser og mangler lidt en bolero til hende

Vivas sæt er helt på plads, det lilla hårbånd skal hun havde på hoved og det sorte som armbånd og Hollys body som ekstra ved gylp

Fars nye skjorte han skal havde sorte cowboy agtige bukser 

Så kom vi til mig, har købt to kjoler en sort der sidder rigtig fint og skjuler min graviditets dælle og fremhæver mine hofter

Og den grå der er dejlig blød, og så behagelig at havde på

Og jeg skal så havde min nye pelsvest på (julegave fra mine forældre)  

Man kunne hen over jul få hvide pels bolero - m korte ærmer i Kvickly til Elnas str ... Måske har de dem stadig hos jer ... Har dem her men kender ikke størrelsen på dem der hænger tilbage

Anmeld

11. januar 2015

Kay

serinasmor skriver:

Man kunne hen over jul få hvide pels bolero - m korte ærmer i Kvickly til Elnas str ... Måske har de dem stadig hos jer ... Har dem her men kender ikke størrelsen på dem der hænger tilbage

Ved ikke om jeg når i kvickly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.