kjoler???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2015

Kay

Yurie skriver:

Elsker at Google.. Se hvad jeg fandt i størrelse 68(og opefter)

http://www.babysam.dk/bornetoj/babytoj-0-1-aar/kjoler/fest-baby-kjole-lilla

og så på tilbud

http://www.babysam.dk/bornetoj/babytoj-0-1-aar/kjoler/taft-fest-kjole-lilla

kan bedre li den  

men også bodyen med blomster... uhh nu bliver det svært 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2015

TNBC

Kay skriver:

http://www.babysam.dk/bornetoj/babytoj-0-1-aar/kjoler/taft-fest-kjole-lilla

kan bedre li den  

men også bodyen med blomster... uhh nu bliver det svært 

Ja det er ikke let når der er så meget sødt tøj, men hvis i har en babysam i nærheden eller kan komme til en, kan i se hvilken der sidder bedst på hende.

Anmeld

5. januar 2015

Princesspigen

Kay skriver:

viva skal navngives her d. 17 og jeg leder og leder efter kjoler til begge piger... 

viva str. 62/68 og elna 98 

det må gerne passe til festens farver der er hvid lilla og sølv... sådan vinter tema... og så er der sorte duge... 

elna elsker pallietter tyll og glimmer... og viva skal jo bare være festens midtpunkt... 

har tjekket booz, zalando, hogm nameit... hvor kan man mere købe kjoler på nettet?? 

Prinsesseskabet - her på nettet 

selv er jeg vild jocko kjoler - de kan Googles 

tp kjoler mener jeg også havde børnekjoler 

Anmeld

6. januar 2015

MorDk

Kay skriver:

viva skal navngives her d. 17 og jeg leder og leder efter kjoler til begge piger... 

viva str. 62/68 og elna 98 

det må gerne passe til festens farver der er hvid lilla og sølv... sådan vinter tema... og så er der sorte duge... 

elna elsker pallietter tyll og glimmer... og viva skal jo bare være festens midtpunkt... 

har tjekket booz, zalando, hogm nameit... hvor kan man mere købe kjoler på nettet?? 

Jeg har den sødeste lilla kjole med  "tyl" og sølvpalietter.... meget fin men den er str. 86 men ikke så stor. Jeg bor i Lyngby hvis du vil forbi og se den. Den koster gratis hvis du vil have den... Den er uden ærmer men med en hvis fin body eller sart lilla body under er den altså virkelig sød.

Anmeld

6. januar 2015

MorDk

MorDk skriver:

Jeg har den sødeste lilla kjole med  "tyl" og sølvpalietter.... meget fin men den er str. 86 men ikke så stor. Jeg bor i Lyngby hvis du vil forbi og se den. Den koster gratis hvis du vil have den... Den er uden ærmer men med en hvis fin body eller sart lilla body under er den altså virkelig sød.

Meeen tænker at det måske ikke er noget da jeg kan se den er lidt slidt øverst. Og sådan en dag skal bare "spille" men det var en tanke hvis nu du slet ikke finder noget... så kunne det være en mulighed og så kunne du i H&M købe en sølv bolero... den "skjuler" det "værste". 

Held & Lykke

Anmeld

6. januar 2015

Kay

MorDk skriver:

Meeen tænker at det måske ikke er noget da jeg kan se den er lidt slidt øverst. Og sådan en dag skal bare "spille" men det var en tanke hvis nu du slet ikke finder noget... så kunne det være en mulighed og så kunne du i H&M købe en sølv bolero... den "skjuler" det "værste". 

Held & Lykke

tak for tilbudet... hvis jeg slet ik finder noget vender jeg tilbage 

Anmeld

6. januar 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Kay skriver:

du er så god til dem det at finde gode steder at købe tøj 

Jeg vil gerne anbefale siden butikken 1000 ting de har bare de sødeste kjoler til børn og så er de til at betale. 

Købte min datters kjole der

Anmeld

6. januar 2015

anna111

Profilbillede for anna111
anna111 skriver:

Jeg vil gerne anbefale siden butikken 1000 ting de har bare de sødeste kjoler til børn og så er de til at betale. 

Købte min datters kjole der

Kan dog se at de ikke har de helt små størrelser på nettet men så vil jeg anbefale dig at tage ud i en af deres butikker Der har de rigtig mange vildt søde kjoler helt ned i de små størrelser og den den dyreste kjole de har til de små er Max 350 kr 

Anmeld

6. januar 2015

Kay

anna111 skriver:

Kan dog se at de ikke har de helt små størrelser på nettet men så vil jeg anbefale dig at tage ud i en af deres butikker Der har de rigtig mange vildt søde kjoler helt ned i de små størrelser og den den dyreste kjole de har til de små er Max 350 kr 

det bliver lidt svært når de kun findes i odense og århus og jeg bor i lyngby 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.