Ider til min mors 60 års fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
heaven skriver:

Hvad med at købe et lille træ.... til festen skriver hver gæst en lille hilsen på et hjerte i karton,  som så hænges på træet.

Træet plantes naturligvis ud bagefter...

Måske ideen er mest brug til diverse bryllupper, men jeg synes det er en sød tanke og et minde for MANGE år...

Syntes det lyder som en fin ide, og havde faktisk også tænkt på noget i den retning! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2015

StineW79

lotchen skriver:

Vi gav min mor et billede af børn, svigerbørn og børnebørn - sådan et hvor det kom på lærred og i ramme. Hun blev SÅ glad!!

Det er også med i overvejelserne, da vi har en kamarart der er fotograf. Vh stine

Anmeld

5. januar 2015

Krydserfingre

StineW79 skriver:

Ja lidt svært at får hele overskriften med! 

Men jeg søger ider til både gaver og evt underholdning til min mors 60 års fødselsdag. 

Gaven må koste omkring 1000-2000 kr og vi er 2 børn med vores familier om at gi gaven.

Omkring underholdningen, så ska det ik være noget helt vildt, hvor man ska stå op og lave et "show" hvis i forstår, men noget der gerne må være lidt rørende. 

Jeg håber der er nogen med gode ider, for vi lidt blanke vh stine

Til mine forældres 100 års ( 2x 50 års ) fik min bror og jeg taget to flotte prof billeder ude på stranden. Super fine og vores forældre blev SÅ glade i forhold til andre gaver

Anmeld

5. januar 2015

Lucky05

StineW79 skriver:

Et smykke eller en oplevelse er gode ider!

Problemet med min mor er at hun aldrig ønsker sig ting, som ska i skabe, da hun "jo ik mangler noget " ( citat min mor&nbsp

Tror måske hendes søstre ku finde på en sang til hende. Vh stine

Ting til skabe er ellers lækkert.  ting man ikke selv lige går ud og investerer i pga prisen.. 

Men man kan jo også købe gavekort til oplevelserne. Så kan hun selv vælge om det skal være ophold, ballonflyvning eller noget helt tredje. 

Anmeld

6. januar 2015

StineW79

Pigeeeeen skriver:

Til mine forældres 100 års ( 2x 50 års ) fik min bror og jeg taget to flotte prof billeder ude på stranden. Super fine og vores forældre blev SÅ glade i forhold til andre gaver

Det ku nemlig også sagtens være en mulighed med billeder, da vi har en ven der er fotograf! Vh stine

Anmeld

6. januar 2015

StineW79

Lucky05 skriver:

Ting til skabe er ellers lækkert.  ting man ikke selv lige går ud og investerer i pga prisen.. 

Men man kan jo også købe gavekort til oplevelserne. Så kan hun selv vælge om det skal være ophold, ballonflyvning eller noget helt tredje. 

Jeg syntes også selv at ting man ik selv ville købe pga pris osv er rigtig dejligt at få. Problemet med min mor er bare at hun ik ønsker sig noget! Vh stine

Anmeld

6. januar 2015

Krydserfingre

StineW79 skriver:

Det ku nemlig også sagtens være en mulighed med billeder, da vi har en ven der er fotograf! Vh stine

Vi brugte også en fælles fotograf ven. Det blev altså rigtig gode billeder og er meget populært endnu

Anmeld

6. januar 2015

StineW79

Pigeeeeen skriver:

Vi brugte også en fælles fotograf ven. Det blev altså rigtig gode billeder og er meget populært endnu

Det er nok også en af de eneste ting min mor faktisk rigtig ønsker sig, hvis jeg lige tænker efter. ( gælder i hvert fald for hendes børnebørn

Tror jeg vil høre hva han ska ha for! Vh stine

Anmeld

7. januar 2015

StineW79

Andre med gode forslag til noget sjovt underholdning? Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.