Ider til min mors 60 års fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.211 visninger
18 svar
4 synes godt om
5. januar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja lidt svært at får hele overskriften med! 

Men jeg søger ider til både gaver og evt underholdning til min mors 60 års fødselsdag. 

Gaven må koste omkring 1000-2000 kr og vi er 2 børn med vores familier om at gi gaven.

Omkring underholdningen, så ska det ik være noget helt vildt, hvor man ska stå op og lave et "show" hvis i forstår, men noget der gerne må være lidt rørende. 

Jeg håber der er nogen med gode ider, for vi lidt blanke vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2015

Trekløver(:

StineW79 skriver:

Men jeg søger ider til både gaver og evt underholdning til min mors 60 års fødselsdag. 

Gaven må koste omkring 1000-2000 kr og vi er 2 børn med vores familier om at gi gaven.

Omkring underholdningen, så ska det ik være noget helt vildt, hvor man ska stå op og lave et "show" hvis i forstår, men noget der gerne må være lidt rørende. 

Gaven kunne være et flot smykke, hvis hun er til det eller en oplevelse, som fx at flyve i luftballon, et kro ophold, eller hvad i nu tror hun vil blive gladest for. Det kunne også være er professionelt billede i flot ramme, af alle hendes børnebørn samlet. 

Selskabslege er der limbo, banko med nogle sjove premier, en fjer bliver til fem høns (hvor en starter på en historie og skriver det ned, og så går det rundt om bordet, hvor den sidste så fortæller hele den samlede historie, der er blevet ud af det). 

Det var lige det jeg kunne komme på af bedste bud god fødselsdag til din mor. 

Anmeld

5. januar 2015

Milas14

Min mor er selv lige blevet 60 år og vi gav et weekend ophold fra Sweetdeal ...

Vi gav ca 1000kr og hun blev meget glad

Anmeld

5. januar 2015

Lucky05

StineW79 skriver:

Bernadotte kaffekande. Fantastisk til forældre der har alt vi har lige foræret mine forældre en. 

Et smykke 

oplevelser

applicata (tror jeg det staves) lysestager. 3 stk i forskellige højder er så søde. 

En fotobog med billeder af jer alle?

Kan i ikke få skrevet en sang til hende? 

Tillykke med hende 

Anmeld

5. januar 2015

heaven

Hvad med at købe et lille træ.... til festen skriver hver gæst en lille hilsen på et hjerte i karton,  som så hænges på træet.

Træet plantes naturligvis ud bagefter...

Måske ideen er mest brug til diverse bryllupper, men jeg synes det er en sød tanke og et minde for MANGE år...

Anmeld

5. januar 2015

klmf

Vi gav min mor et billede af børn, svigerbørn og børnebørn - sådan et hvor det kom på lærred og i ramme. Hun blev SÅ glad!!

Anmeld

5. januar 2015

StineW79

Trekløver(: skriver:

Gaven kunne være et flot smykke, hvis hun er til det eller en oplevelse, som fx at flyve i luftballon, et kro ophold, eller hvad i nu tror hun vil blive gladest for. Det kunne også være er professionelt billede i flot ramme, af alle hendes børnebørn samlet. 

Selskabslege er der limbo, banko med nogle sjove premier, en fjer bliver til fem høns (hvor en starter på en historie og skriver det ned, og så går det rundt om bordet, hvor den sidste så fortæller hele den samlede historie, der er blevet ud af det). 

Det var lige det jeg kunne komme på af bedste bud god fødselsdag til din mor. 

Limbo og banko er nok ik lige sagen, men en fjer der bliver til 5 høns er lige i tråd med hva vi ku finde på!!

Gode gaveider! Vh stine

Anmeld

5. januar 2015

StineW79

Milas14 skriver:

Min mor er selv lige blevet 60 år og vi gav et weekend ophold fra Sweetdeal ...

Vi gav ca 1000kr og hun blev meget glad

Det er med i vores overvejelser. Syntes det er en rigtig fin ide! Vh stine

Anmeld

5. januar 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP

Til min fars 60 års fødselsdag lavede vi det sjoveste power point show, med skøre billeder vi havde af ham - og så fortalte vi lidt til hver billed :-) Til min mors 60 års skrev jeg en sang :-)

//Mette

Anmeld

5. januar 2015

StineW79

Lucky05 skriver:

Bernadotte kaffekande. Fantastisk til forældre der har alt vi har lige foræret mine forældre en. 

Et smykke 

oplevelser

applicata (tror jeg det staves) lysestager. 3 stk i forskellige højder er så søde. 

En fotobog med billeder af jer alle?

Kan i ikke få skrevet en sang til hende? 

Tillykke med hende 

Et smykke eller en oplevelse er gode ider!

Problemet med min mor er at hun aldrig ønsker sig ting, som ska i skabe, da hun "jo ik mangler noget " ( citat min mor&nbsp

Tror måske hendes søstre ku finde på en sang til hende. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.