Sjove ting i graviditen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2015

HVPigen

Øv den med jordmoderforening kan jeg ikke finde 
det kun gyldendahl og libero der kommer frem hos mig og en svenske resten koster bare kassen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2015

Familie

HVPigen skriver:

Jeg er med fra mailen herinde fra, jeg ved ikke om det er fordi jeg kun er 12 uger henne i morgen at der nok ikke står så meget! 
men syntes mest der står noget om min krop og ikke så meget om baby! 

Lægen har ikke givet mig noget endnu, men ellers kan det vel lånes
har bestilt lidt nede fra bibloteket 

Hvad er det for en app du bruger ? jeg har iphone og er nærrig vil ikke betale for apps! 

Blev lige nysgerrig efter hvad det er for nogle bøger du har lånt på biblioteket? Jeg har nemlig heller ikke fået nogle informationer fra lægen, men vil rigtig gerne læse lidt omkring det der sker og skal ske  

Anmeld

5. januar 2015

Clisolka

HVPigen skriver:

Jeg har prøvet og søge efter nogle sjove ting ved at være gravid. 
kan huske mine veninde for nogle år siden fortalte babyen kunne mærke når man drikkede koldt vand (men hvornår) ? 
kan de høre vi snakker ?  (hvornår)  
syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen steder om sjove facts 

Nogle der kender nogle? 

Jep det kan de, jeg kan dog ikke huske præcist fra hvornår 

Hver dag jeg hentede storesøster i børnehaven var der liv og glade dage i maven - det stoppede først når hun var lagt i seng. Det var de mest vilde timer i min mave, når storesøster var vågen 

Storesøsteren kan absolut ikke fordrage støvsugeren - det kunne hun ikke fra da hun lå i maven på mig. Hun er 4 år gammel og skriger, når den bliver tændt. Lillebror vil med glæde side ovenpå den 

Anmeld

5. januar 2015

HVPigen

Familie skriver:

Blev lige nysgerrig efter hvad det er for nogle bøger du har lånt på biblioteket? Jeg har nemlig heller ikke fået nogle informationer fra lægen, men vil rigtig gerne læse lidt omkring det der sker og skal ske  

jeg har kun lånt 2  
- men en af dem er "gravid uge for uge" af  Gitte Dencker

Og gravid 42 uger 

Anmeld

5. januar 2015

HVPigen

Clisolka skriver:

Jep det kan de, jeg kan dog ikke huske præcist fra hvornår 

Hver dag jeg hentede storesøster i børnehaven var der liv og glade dage i maven - det stoppede først når hun var lagt i seng. Det var de mest vilde timer i min mave, når storesøster var vågen 

Storesøsteren kan absolut ikke fordrage støvsugeren - det kunne hun ikke fra da hun lå i maven på mig. Hun er 4 år gammel og skriger, når den bliver tændt. Lillebror vil med glæde side ovenpå den 

Hahaha ja det er noget mærkeligt noget! bliver spændende og se hvad min bare ikke gider og gider - men den må da gerne sparke uafbrudt så ved man der er gang i den derinde 

Anmeld

5. januar 2015

L-Mortil3

App'n "Pregnancy" er gratis til iphone og fortæller om udviklingen uge for uge 

Anmeld

5. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
HVPigen skriver:

Jeg har prøvet og søge efter nogle sjove ting ved at være gravid. 
kan huske mine veninde for nogle år siden fortalte babyen kunne mærke når man drikkede koldt vand (men hvornår) ? 
kan de høre vi snakker ?  (hvornår)  
syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen steder om sjove facts 

Nogle der kender nogle? 

jeg ved ikke om det bare har været et tilfælde eller hvad, men fra jeg var 28-30 uger henne og indtil fødslen kunne min datter fornemme min svigermor... min mave bevægede sig i hvert faldt efter hende hvis hun gik forbi... 

Anmeld

9. januar 2015

HVPigen

.. Hun syntes nok det var fantastisk når kommende mormor kom!
men jeg tror da klart det er bevist!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.