Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har prøvet og søge efter nogle sjove ting ved at være gravid. kan huske mine veninde for nogle år siden fortalte babyen kunne mærke når man drikkede koldt vand (men hvornår) ? kan de høre vi snakker ? (hvornår) syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen steder om sjove facts Nogle der kender nogle?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HVPigen skriver: Jeg har prøvet og søge efter nogle sjove ting ved at være gravid. kan huske mine veninde for nogle år siden fortalte babyen kunne mærke når man drikkede koldt vand (men hvornår) ? kan de høre vi snakker ? (hvornår) syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen steder om sjove facts Nogle der kender nogle?
Jeg er i uge 33 + 3 og min baby i maven kan bestemt ikke lide høj musik eller en tur i biffen så bliver jeg straffet med konstant sparken tro mig min mave var øm efter nytårsaften
lillespir24 skriver: Jeg er i uge 33 + 3 og min baby i maven kan bestemt ikke lide høj musik eller en tur i biffen så bliver jeg straffet med konstant sparken tro mig min mave var øm efter nytårsaften
Hihi sjovt, jeg har ellers hørt de elsker musik! Men det kan du da heller ikke være bekendt hvis den lige ligger og putter så dejlig
Jeg er 26 uger henne, og min baby har kunne høre os i noget tid. Jeg har et program på min computer der læser højt for mig, og det har min baby reageret på de sidste tre uger. Hver gang "Mette" som stemmen på computeren hedder, begynder at læse højt, begynder baby at sparke Jeg ved ikke om det er fordi han godt kan lide stemmen, eller om det er fordi han ikke kan at han sparker, men det gør ikke ondt, det er bare dejligt at mærke ham
Mener de begynder at høre fra omkring uge 17
I libero bogen jeg fik af lægen står der omkring uge 17 mener jeg, at der omkring begynder det indre øre at være færdig udviklet og baby kan begynde at høre noget. Jeg ved ikke hvornår, det med vandet. Men tænker fra man mærker dem dagligt, ca uge 25.
Hvis du læser med i uge for uge i graviditeten herinde på baby.dk står der bl.a. det med hørelsen og også andre ting der er sjove at følge med i
Jeg har også en app hvor jeg følger udviklingen lidt
Jeg er med fra mailen herinde fra, jeg ved ikke om det er fordi jeg kun er 12 uger henne i morgen at der nok ikke står så meget! men syntes mest der står noget om min krop og ikke så meget om baby! Lægen har ikke givet mig noget endnu, men ellers kan det vel lånes ! har bestilt lidt nede fra bibloteket Hvad er det for en app du bruger ? jeg har iphone og er nærrig vil ikke betale for apps!
Det kan godt være at det er derfor - jeg har i hvert fald læst at baby kan høre og i sidste uge for mig stod der at det var godt at synge for maven osv. da barnet kan lære ens stemme at kende
Den app jeg har er gratis - er nemlig også en nærigrøv Den hedder "gravid" og det er jordemoderforeningen der har lavet den. Der står ikke så meget igen, men jeg synes det er meget sjovt at følge bare lidt med, og i størrelse på barnet
Hihi det er altså sjovt! jeg vil prøve og se om jeg kan finde den syntes bare alle jeg har ledt efter koster 80-100 kr og tænker bare NEVER EVER for en apps!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128