Lige testet positiv, men!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2015

lineog4

Anonym skriver:

Ikke at man skal gøre det, men kender en der sagde:  eller ryge en cigeret end at tage et glas vin i ny og næ. Derfor jeg studsede over det. 

Da jeg var gravid første gang, hed det ikke nul alkohol, ja faktisk var der nogen der var fortaler for et glas rødvin fordi det gav jern. Men rygning var no go.... Det er korrekt alkohol kan skade, men man ved ikke hvornår og hvor meget der skal til, hvor imod man kan måle med det samme på foster mår du inhalerer en cigaret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Da jeg var gravid første gang, hed det ikke nul alkohol, ja faktisk var der nogen der var fortaler for et glas rødvin fordi det gav jern. Men rygning var no go.... Det er korrekt alkohol kan skade, men man ved ikke hvornår og hvor meget der skal til, hvor imod man kan måle med det samme på foster mår du inhalerer en cigaret.

Hvor er det uhyggeligt. har så dårlig samvittighed. 

Anmeld

4. januar 2015

lineog4

Anonym skriver:

Hvor er det uhyggeligt. har så dårlig samvittighed. 

Skal du ikke have, for du er ikke så langt henne, så foster har fået din røg - det sker først efter 8. Uge....

Anmeld

4. januar 2015

Pinkrose

Anonym skriver:

Ikke at man skal gøre det, men kender en der sagde:  eller ryge en cigeret end at tage et glas vin i ny og næ. Derfor jeg studsede over det. 

Vil faktisk mene rygning er værst da det nedsætter deres ilt, det er møg slemt. Men alkoholen er også rigtig slemt. Ingen af delene er optimalt at gøre under graviditet, en ting er hvad der sker før man bliver gravid men nu ved du det jo  

under min egen graviditet drak jeg et enkelt glas champagne til mine forældres bryllup og et til nytår. 

Anmeld

4. januar 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Skal du ikke have, for du er ikke så langt henne, så foster har fået din røg - det sker først efter 8. Uge....

Tak.  Hjælper at høre. Så håber jeg ikke der er sket noget.

Anmeld

4. januar 2015

Anonym trådstarter

Pinkrose skriver:

Vil faktisk mene rygning er værst da det nedsætter deres ilt, det er møg slemt. Men alkoholen er også rigtig slemt. Ingen af delene er optimalt at gøre under graviditet, en ting er hvad der sker før man bliver gravid men nu ved du det jo  

under min egen graviditet drak jeg et enkelt glas champagne til mine forældres bryllup og et til nytår. 

Ja. Tænker jeg os, men alkohol går vel lige i blodet på baby? Det sker der nok heller ikke noget ved. 2 gange i alt. 

Anmeld

4. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg har lige fået en positiv test. Men jeg drak og røg meget i juleferien og jeg har farvet hår i juleferien. 

Burde være 6 uger henne men har ikke kunnet få positiv teat før nu, så troede ikke der var noget, men at mine tanker blot spillede mig et puds. 

Er lykkelig og ulykkelig på samme tid. Bør man få en abort og prøve igen? Har virkelig ventet længe og har derfor efter mange måneders prøve, ikke kunnet leve sterilt, da jeg ikke vidste om der ville gå år inden det lykkedes. 

Rolig søde du. Nej du bør ikke få en abort. Det kan sagtens  blive til et rask barn . Kender jeg flere eksempler  på. Bed din læge om en tryghedsscanning  eller betal dig fra en så du kan se barnet er ok. Du kunne ikke have vidst det så smid den dårlige  samvittighed  væk 

Anmeld

4. januar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Rolig søde du. Nej du bør ikke få en abort. Det kan sagtens  blive til et rask barn . Kender jeg flere eksempler  på. Bed din læge om en tryghedsscanning  eller betal dig fra en så du kan se barnet er ok. Du kunne ikke have vidst det så smid den dårlige  samvittighed  væk 

Tak dejligt at hører det ikke kun er mig det er sket for. 

Anmeld

4. januar 2015

Pinkrose

Anonym skriver:

Ja. Tænker jeg os, men alkohol går vel lige i blodet på baby? Det sker der nok heller ikke noget ved. 2 gange i alt. 

Ved det faktisk ikke, :/ men ja begge dele er nok bare rigtig dumt især hvis man forsætter under hele graviditeten

Anmeld

4. januar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg var på spejder lejr hvor der ikke blev holdt igen med øllene den uge jeg skulle have haft mens før jeg fandt ud af at jeg var gravid og min datter fejler ikke noget. Så tag det roligt og nyd din graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.