Anonym skriver:
Jeg har lige fået en positiv test. Men jeg drak og røg meget i juleferien og jeg har farvet hår i juleferien.
Burde være 6 uger henne men har ikke kunnet få positiv teat før nu, så troede ikke der var noget, men at mine tanker blot spillede mig et puds.

Er lykkelig og ulykkelig på samme tid. Bør man få en abort og prøve igen? Har virkelig ventet længe og har derfor efter mange måneders prøve, ikke kunnet leve sterilt, da jeg ikke vidste om der ville gå år inden det lykkedes. 
Jeg ville tage den med ophøjet ro, og absolut ikke på nogen måde få en abort på grund af det, der er sket! Altså ikke for at være emsig, men det er jo et lille foster, og i mine øjne er det ikke en ting som man bare lige smider væk og prøver igen, fordi starten ikke lige er så perfekt som man havde tænkt sig.
Du holder jo bare op med de ting nu
Så skal det hele nok gå. Det er vist også noget med at den første tid er næringskilden en anden, således at der ikke sker noget ved, at du har drukket lige til start. Jeg ville i hvert fald tage den med ophøjet ro og ikke gå i panik over det.
Anmeld