Lige testet positiv, men!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.282 visninger
22 svar
7 synes godt om
4. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har lige fået en positiv test. Men jeg drak og røg meget i juleferien og jeg har farvet hår i juleferien. 

Burde være 6 uger henne men har ikke kunnet få positiv teat før nu, så troede ikke der var noget, men at mine tanker blot spillede mig et puds. 

Er lykkelig og ulykkelig på samme tid. Bør man få en abort og prøve igen? Har virkelig ventet længe og har derfor efter mange måneders prøve, ikke kunnet leve sterilt, da jeg ikke vidste om der ville gå år inden det lykkedes. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2015

StudPsyk

Anonym skriver:

Jeg har lige fået en positiv test. Men jeg drak og røg meget i juleferien og jeg har farvet hår i juleferien. 

Burde være 6 uger henne men har ikke kunnet få positiv teat før nu, så troede ikke der var noget, men at mine tanker blot spillede mig et puds. 

Er lykkelig og ulykkelig på samme tid. Bør man få en abort og prøve igen? Har virkelig ventet længe og har derfor efter mange måneders prøve, ikke kunnet leve sterilt, da jeg ikke vidste om der ville gå år inden det lykkedes. 

Jeg ville tage den med ophøjet ro, og absolut ikke på nogen måde få en abort på grund af det, der er sket! Altså ikke for at være emsig, men det er jo et lille foster, og i mine øjne er det ikke en ting som man bare lige smider væk og prøver igen, fordi starten ikke lige er så perfekt som man havde tænkt sig. 

Du holder jo bare op med de ting nu Så skal det hele nok gå. Det er vist også noget med at den første tid er næringskilden en anden, således at der ikke sker noget ved, at du har drukket lige til start. Jeg ville i hvert fald tage den med ophøjet ro og ikke gå i panik over det. 

Anmeld

4. januar 2015

Holst85

Hvad skal dem der er 3-4 mdr henne sige som først finder ud af det der, min veninde havde drukket som en gal før hun fandt ud at hun var 2 mdr henne, og hun har nu en lækker pige der ikke tog skade.. 

Tag det med ro. Og tillykke med den positive test..

Anmeld

4. januar 2015

Milas14

Tag det med ro tænk på hvor mange der har været gravid uden at vide det.. Der er sikkert osse blevet drukket alkohol..

Anmeld

4. januar 2015

VNB

Anonym skriver:

Ro på! Selvfølgelig skal du ikke have en abort. Baby har IKKE taget skade 

Jeg stod i samme situation med mit første barn. Min læge fortalte mig at baby har en "madpakke" med sig, og først får fuld næring gennem dig når du er ca 8-12 uger henne. Min søn er idag 4 år og kerne sund 

Så tag du det ganske rolig og NYD din graviditet - stort tillykke!!! 

Anmeld

4. januar 2015

Bshizzle

Som de andre skriver.. Ro på 

Jeg har faktisk drukket i starten af begge mine graviditeter, da jeg heller ikke viste jeg var gravid 

Faktisk fik jeg tømt næsten en hel fl. Gul Gajol alene en aften  

Mine børn har det helt fint og fejler ikke noget  

Og Nåh ja.. Har farvet hår i begge mine graviditeter!! 

Anmeld

4. januar 2015

lineog4

Rolig - baby har sin egen madpakke med til de første 8 uger, der er ikke danner moderkage eller andet der forbinder dig og det lille væsen - ja faktisk rigtig alien lige i starten 

Det system der om hjertet og hjertet fx dannes i starten og de basale fejl er derfor ikke grundet noget mor gør med mindre det er ydre påvirkning alla stråling osv, men noget som enten er tilfældigheders tilfældigheder eller lagt i byggestenene. Personligt tror jeg stråling fra fx mobil og wifi er langt mere skadeligt i det tidlige stadie end meget andet - men det er min egen lille hjemmebryggede teori fordi heg havde behov for et hvorfor 

Så nyd du er gravid og husk en dejlig jul

Anmeld

4. januar 2015

Anonym trådstarter

Tak allesammen. I gav mig ro i sindet. Normalt ville jeg heller ikke være så emsig før jeg blev mødt med fordomme. 

Stopper i hvert fald med de ting nu. Er alkoholen det værreste?

Anmeld

4. januar 2015

lineog4

Anonym skriver:

Tak allesammen. I gav mig ro i sindet. Normalt ville jeg heller ikke være så emsig før jeg blev mødt med fordomme. 

Stopper i hvert fald med de ting nu. Er alkoholen det værreste?

Uden at være hundrede procent sikker, så vil jeg sige med mindre du har et usundt alkoholforbrug så vil jeg sige rygning er det absolut værste

Anmeld

4. januar 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Uden at være hundrede procent sikker, så vil jeg sige med mindre du har et usundt alkoholforbrug så vil jeg sige rygning er det absolut værste

Ikke at man skal gøre det, men kender en der sagde:  eller ryge en cigeret end at tage et glas vin i ny og næ. Derfor jeg studsede over det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.