Hjælp til at tyde ÆL test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Du kan købe billige strimmel tests på trendsales til ca. 2 kr. stykket. Jeg er i 11 cyklus og har kun kunne teste positiv to cyklusser.. Men er du sikker på dine skal bruges med morgenurin? 

Disse strimler har jeg fået hos gynækologen og hun sagde det var lige meget hvornår på dagen jeg testede så jeg gjorde det bare om morgenen for selv at holde styr på det.. Jeg må kigge på Ts.. Det er ikke fup eller lign når de er så billige? ..�� 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Den ligner den første af dem.. Ja du siger noget blev bare så sur på dem at jeg smed dem ud ☺️ .. Synes det var noget lort hehe.. Er klogere til næste gang �� god ide med pappet. Min cyklus er gennemsnitlig 28 dage. 

Ideelt set burde du få en positiv test på dag 13 - nu husker du vel at teste 2-3 gange om dagen (ikke morgenurin), når du er omkring de cyklusdage?

Anmeld

2. januar 2015

HVPigen

Ebay er der billige æggeløsningtest hvis det er? der købte jeg selv fra. samt graviditetest .. 
jeg testede postiv på g-test fra ebay før dem fra dk kunne opsnuse en streg  

Anmeld

3. januar 2015

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Ideelt set burde du få en positiv test på dag 13 - nu husker du vel at teste 2-3 gange om dagen (ikke morgenurin), når du er omkring de cyklusdage?

Morgen og aften .. 

Anmeld

3. januar 2015

Anonym trådstarter

HVPigen skriver:

Ebay er der billige æggeløsningtest hvis det er? der købte jeg selv fra. samt graviditetest .. 
jeg testede postiv på g-test fra ebay før dem fra dk kunne opsnuse en streg  

Okay tusind tak for råd .. Det var skønt .. Må vente til efter næste mens. Og starte forfra..  

Men tak skal i have 

Anmeld

3. januar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Disse strimler har jeg fået hos gynækologen og hun sagde det var lige meget hvornår på dagen jeg testede så jeg gjorde det bare om morgenen for selv at holde styr på det.. Jeg må kigge på Ts.. Det er ikke fup eller lign når de er så billige? ..�� 

Det vil jeg ikke mene, mine har to positive er lavet på de strimler  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.