Hjælp til at tyde ÆL test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
15 svar
1 synes godt om
2. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg har siden Juli forsøgt graviditet og er senest begyndt på ÆL tests.. Jeg har en mistanke om at min cyklus ikke ligger på dag 14 ..

Billedet med hvid baggrund er taget på dag 10 

Billedet med grå baggrund er taget på dag 14

Hvordan vil i vurdere min cyklus er? jeg er forvirret over har brug for råd og måske hjælp til at se noget ud fra de to testes. 

Håber i kan hjælpe. 

Mvh. 

(jeg er anonym da projekt baby stadig er forholdsvis hemmeligt)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2015

StineHH

Efter min mening er ingen af dem positive, da de begge skal være lige meget farvet. Min ligger heller ikke på 14. dagen, men det jeg gjorde var at tage en hver morgen fra dag 6 og så se hvornår den var mest tydelig.. Ja, og så samtidig sørge for at sexe hver anden dag

Jeg er ingen ekspert, men det virkede for mig. Selvom vi mistede 2 gange på 4 måneder, så var 3. gang lykkens gang indenfor ialt 6 måneder og vi venter en lille dreng om 5 uger

Anmeld

2. januar 2015

Mulle0802

Er de taget samme tidspunkt på dagen? Mine skal jeg tage mellem kl. 10-22, har du regelmæssig mens? 

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

StineHH skriver:

Efter min mening er ingen af dem positive, da de begge skal være lige meget farvet. Min ligger heller ikke på 14. dagen, men det jeg gjorde var at tage en hver morgen fra dag 6 og så se hvornår den var mest tydelig.. Ja, og så samtidig sørge for at sexe hver anden dag

Jeg er ingen ekspert, men det virkede for mig. Selvom vi mistede 2 gange på 4 måneder, så var 3. gang lykkens gang indenfor ialt 6 måneder og vi venter en lille dreng om 5 uger

God ide det vil jeg prøve .. Hvor købte du tests? Synes de er mega dyre på apoteket..

Anmeld

2. januar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Hej 

Jeg har siden Juli forsøgt graviditet og er senest begyndt på ÆL tests.. Jeg har en mistanke om at min cyklus ikke ligger på dag 14 ..

Billedet med hvid baggrund er taget på dag 10 

Billedet med grå baggrund er taget på dag 14

Hvordan vil i vurdere min cyklus er? jeg er forvirret over har brug for råd og måske hjælp til at se noget ud fra de to testes. 

Håber i kan hjælpe. 

Mvh. 

(jeg er anonym da projekt baby stadig er forholdsvis hemmeligt)

Hvor lang er din cyklus - og hvordan ser testene ud, du har taget imellem de 2 - det er altid nemmest at sammenligne, hvis du klistrer dem helt op ad hinanden på et lille stykke pap.

Anmeld

2. januar 2015

StineHH

Jeg faldt over et tilbud i Føtex så fik en masse pakker for ingen penge. Men ja, de er ikke billige Der er nogen gange de er på tilbud i supermarkederne. Men efter 1 gang har du sådan mere styr på cyklus og så behøver du ikke bruge lige så mange igen, hvis du skal igennem endnu en cyklus. 

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Er de taget samme tidspunkt på dagen? Mine skal jeg tage mellem kl. 10-22, har du regelmæssig mens? 

Nogenlunde regelmæssig, gennemsnitlig 28 dages cyklus.. Jeg er ved at blive sindsyg over jeg ikke kan testet en eneste øl. Test positiv endnu.. Har snakket med gynækolog og blevet tjekket - og går nu til blodprøve testning.. Men jeg vil bare gerne selv - det er "ur kvinden" i mig.. �� jeg er dig blevet skannet og de siger jeg har et godt potentiale - jeg har dog endometrioser.. 

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nogenlunde regelmæssig, gennemsnitlig 28 dages cyklus.. Jeg er ved at blive sindsyg over jeg ikke kan testet en eneste øl. Test positiv endnu.. Har snakket med gynækolog og blevet tjekket - og går nu til blodprøve testning.. Men jeg vil bare gerne selv - det er "ur kvinden" i mig.. �� jeg er dig blevet skannet og de siger jeg har et godt potentiale - jeg har dog endometrioser.. 

De er begge taget om morgenen.. 

Anmeld

2. januar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

De er begge taget om morgenen.. 

Du kan købe billige strimmel tests på trendsales til ca. 2 kr. stykket. Jeg er i 11 cyklus og har kun kunne teste positiv to cyklusser.. Men er du sikker på dine skal bruges med morgenurin? 

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvor lang er din cyklus - og hvordan ser testene ud, du har taget imellem de 2 - det er altid nemmest at sammenligne, hvis du klistrer dem helt op ad hinanden på et lille stykke pap.

Den ligner den første af dem.. Ja du siger noget blev bare så sur på dem at jeg smed dem ud ☺️ .. Synes det var noget lort hehe.. Er klogere til næste gang �� god ide med pappet. Min cyklus er gennemsnitlig 28 dage. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.