Lægesekretærelev & fagprøve?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2015

K&S

Natteravnen skriver:

Men hvordan fik du elevpladsen, bare ved at søge? Min søster forsøger alt men der er ingen mange der søger i Aarhus hvor hun bor.. Der må være noget pondus ved det du gjorde som fik dig valgt.. Uddannelse, udtalelse et eller andet... 

Jeg søgte som alle andre, de havde fået 240 ansøgninger og skulle bruge 120 elever 

Jeg har en kontoruddannelse i forvejen men med offentlig administration som speciale i stedet for. 

Jeg ved ikke, hvordan praksis er i Aarhus - om de søger regionvis eller hvert hospital for sig... I Region Hovedstaden søger de for alle regionens hospitaler, så man kommer rundt på forskellige hospitaler under ens elevtid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2015

K&S

morNov2010 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor stort et område du vi, bevæge dig over. En ting jeg oplever ofte er, at registreringspraksis kan være vidt forskellig, selvom sekretærerne sidder to kontorer fra hinanden, men med hver deres "speciale".

måske noget omkring ensretning af registreringspraksis. 

Det lyder super godt  Det vil jeg lige vende med min vejleder i psykiatrien, tusind tak 

Anmeld

11. januar 2015

EAF

K&S skriver:

Jeg søgte som alle andre, de havde fået 240 ansøgninger og skulle bruge 120 elever 

Jeg har en kontoruddannelse i forvejen men med offentlig administration som speciale i stedet for. 

Jeg ved ikke, hvordan praksis er i Aarhus - om de søger regionvis eller hvert hospital for sig... I Region Hovedstaden søger de for alle regionens hospitaler, så man kommer rundt på forskellige hospitaler under ens elevtid. 

Tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.