Skrupforvirret over manden (PB)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.205 visninger
20 svar
8 synes godt om
1. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg ved snart ikke hvor dette indlæg passer bedst, parforhold eller prøver at blive gravid...

Men sagen er den jeg ligger her og føler mig på en måde noget så forurettet!

Manden og jeg har været igang med PB i godt 7 mdr, den anden dag da vi havde sex trak han sig pludselig ud før han kom, jeg spurgte selvf hvorfor men han svarede bare lidt vagt at ej undskyld dårlig vane... Hmmn...

Så igår gjorde han samme nummer igen, jeg går ham lidt mere på klingen og han siger bare, ej men vi gider ikke have en baby nu...

Vi har børn i forvejen og de har været velovervejet hvis man kan kalde det det, og det var ønsket om endnu et barn også, forud for projektets start har vi snakket meget om det , om vi ville, om det "passede" ind osv... Vi kom frem til det var helt perfekt, og nu pludselig 7 mdr inde bestemmer han at VI ikke vil have en baby??

Jeg føler mig fuldstændig taget på sengekanten og er pisse ked af det!! Selvfølgelig skal vi begge have lyst til et barn, alt andet vil være skørt... Men hvordan pokker kan det vende fra den ene dag til den anden?! Føler mig snydt og ledt bag lyset på en eller anden måde, og på et andet punkt er jeg gal på min krop over jeg ikke er blevet gravid i løbet af de 7 mdr :-( 

Min mand er ikke en der deler sine tanker så jeg ved ikke hvorfor han pludselig opfører sig sådan... Er han stresset? Elsker han mig ikke mere? Ser han en anden? Hvad pokker er det?! 

Havde sådan brug for at få det ud, tak fordi du læste med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2015

Princesspigen

Hans grund er kun han der ved.. Du er nød til at tvinge ham til at snakke om hvad der sker og hvorfor.. 

Kan godt forstå du er rigtig ked og såret, det ville alle nok blive.. 

Men få ham i snak om det og find årsagen det kan være der er noget helt bestemt til det.. 

Alt held og lykke 

Anmeld

2. januar 2015

PST

Anonym skriver:

Jeg ved snart ikke hvor dette indlæg passer bedst, parforhold eller prøver at blive gravid...

Men sagen er den jeg ligger her og føler mig på en måde noget så forurettet!

Manden og jeg har været igang med PB i godt 7 mdr, den anden dag da vi havde sex trak han sig pludselig ud før han kom, jeg spurgte selvf hvorfor men han svarede bare lidt vagt at ej undskyld dårlig vane... Hmmn...

Så igår gjorde han samme nummer igen, jeg går ham lidt mere på klingen og han siger bare, ej men vi gider ikke have en baby nu...

Vi har børn i forvejen og de har været velovervejet hvis man kan kalde det det, og det var ønsket om endnu et barn også, forud for projektets start har vi snakket meget om det , om vi ville, om det "passede" ind osv... Vi kom frem til det var helt perfekt, og nu pludselig 7 mdr inde bestemmer han at VI ikke vil have en baby??

Jeg føler mig fuldstændig taget på sengekanten og er pisse ked af det!! Selvfølgelig skal vi begge have lyst til et barn, alt andet vil være skørt... Men hvordan pokker kan det vende fra den ene dag til den anden?! Føler mig snydt og ledt bag lyset på en eller anden måde, og på et andet punkt er jeg gal på min krop over jeg ikke er blevet gravid i løbet af de 7 mdr :-( 

Min mand er ikke en der deler sine tanker så jeg ved ikke hvorfor han pludselig opfører sig sådan... Er han stresset? Elsker han mig ikke mere? Ser han en anden? Hvad pokker er det?! 

Havde sådan brug for at få det ud, tak fordi du læste med!

Måske er sex kommet til at handle for meget om 'PB' ? Det kunne være, at du for en tid bare skulle lade ham gøre, hvad han nu gør - og ikke sige "ej... blaaa blaaa...", når han trækker sig ud? 

Anmeld

2. januar 2015

Sissel

Jeg tænker umiddelbart at han er bange for at han slet ikke kan gøre dig gravid igen. Og så er det lettere at trække sig ud, for så er det ihvertfald ikke hans skyld.. Han føler sig utilstrækkelig? 

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

Vores sexliv har ikke ændret sig pga pb, det er stadig spontant og vi tester ikke for hverken ÆL eller noget, vi droppede bare "stå af" metoden og fortsatte som vi plejer så det er somend ikke fordi jeg tænker vi har (jeg har) gået for meget op i det... Han har under vejs kommet med små kommentarer som f.eks at han må skyde med mosevand siden der ikke sker noget osv... 

Jeg vil prøve at lade som ingen ting og bare lade ham trække sig ud hvis det er det han vil, det der har været svært at sluge lige nu er at han bare fra den ene dag til den anden har besluttet at nu vil vi ikke have et barn mere alligevel... Nr 1 tog over et år, nr 2 kom med det samme... Måske han føler sig utilstrækkelig... Jeg ved det ikke :-(

Anmeld

2. januar 2015

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Husk nu at "trække ud metoden" ikke beskytter mod graviditet overhovedet. Jeg bliver stadig overrasket over at nogle mennesker rent faktisk tror det virker. Vi lever i 2015 for Søren da. Sorry skulle bare lige ud med det. Og det var ikke møntet bestemt på TS.

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

solskinsliv skriver:

Husk nu at "trække ud metoden" ikke beskytter mod graviditet overhovedet. Jeg bliver stadig overrasket over at nogle mennesker rent faktisk tror det virker. Vi lever i 2015 for Søren da. Sorry skulle bare lige ud med det. Og det var ikke møntet bestemt på TS.

Det ved vi godt �� vi er ikke helt tabt på gulvet, vi bruger kun den metode indtil vi ved vi IKKE vil have flere 

Anmeld

2. januar 2015

Newsence

1. Kan godt forstå du er såret.. Det er på ingen måde ok at du finder ud af at han har skiftet mening på den måde. Den burde han have taget inden med dig på en ordenlig måde. Så tillad dig selv at være sur og såret for det er helt ok.

2. Jeg vil stærkt fraråde dig at lade som ingen ting.  Han har sprunget en bombe og I bliver NØD til at få snakket det igennem så I finder ud af hvad I nu skal ( pb nu, pb senere, eller overhoved pb?) her skal du også på en rolig måde fortælle ham at det er helt ok at skifte mening eller kører surt i det men det er på ingen måde ok at du skal opdage det på denne måde.., 

og husk så at selvom I ikke har lavet om i jeres vaner så er det altså en anden mental indstilling og for ham kan det være et stort pres så det skal også løses hvis dette er grunden 

held og lykke 

Anmeld

2. januar 2015

Nystart

Er det mon dig der for noget tid siden lavede en tråd med at han trak sig ud  hver gang, og du ikke forstod hvorfor?

Jeg tror bestemt du har svaret der, han vil faktisk slet ikke ha et barn pt, og har muligvis følt sig presset ud i det..

Ikke den bedste måde at finde ud af det på, men hatten af for at han faktisk melder ud nu før det er forsent 

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Er det mon dig der for noget tid siden lavede en tråd med at han trak sig ud  hver gang, og du ikke forstod hvorfor?

Jeg tror bestemt du har svaret der, han vil faktisk slet ikke ha et barn pt, og har muligvis følt sig presset ud i det..

Ikke den bedste måde at finde ud af det på, men hatten af for at han faktisk melder ud nu før det er forsent 

Nej desværre det er ikke mig, læste godt den anden, var det ikke noget med han "smed hende af" når han kom...

vil se om jeg kan finde tråden og læse efter "råd" kan du huske hvad den hed?

Vi bliver nød til at tale om det på et tidspunkt, for det var en meget mærkelig måde at finde ud af det på, jeg vil indskyde det var ham der talte for at nu var det nu, inden vi blev for gamle og de andre unger for store... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.