Jeg ved snart ikke hvor dette indlæg passer bedst, parforhold eller prøver at blive gravid...
Men sagen er den jeg ligger her og føler mig på en måde noget så forurettet!
Manden og jeg har været igang med PB i godt 7 mdr, den anden dag da vi havde sex trak han sig pludselig ud før han kom, jeg spurgte selvf hvorfor men han svarede bare lidt vagt at ej undskyld dårlig vane... Hmmn...
Så igår gjorde han samme nummer igen, jeg går ham lidt mere på klingen og han siger bare, ej men vi gider ikke have en baby nu...
Vi har børn i forvejen og de har været velovervejet hvis man kan kalde det det, og det var ønsket om endnu et barn også, forud for projektets start har vi snakket meget om det , om vi ville, om det "passede" ind osv... Vi kom frem til det var helt perfekt, og nu pludselig 7 mdr inde bestemmer han at VI ikke vil have en baby??
Jeg føler mig fuldstændig taget på sengekanten og er pisse ked af det!! Selvfølgelig skal vi begge have lyst til et barn, alt andet vil være skørt... Men hvordan pokker kan det vende fra den ene dag til den anden?! Føler mig snydt og ledt bag lyset på en eller anden måde, og på et andet punkt er jeg gal på min krop over jeg ikke er blevet gravid i løbet af de 7 mdr :-(
Min mand er ikke en der deler sine tanker så jeg ved ikke hvorfor han pludselig opfører sig sådan... Er han stresset? Elsker han mig ikke mere? Ser han en anden? Hvad pokker er det?!
Havde sådan brug for at få det ud, tak fordi du læste med!
Anmeld