Gravid igen efter Spontan Abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.263 visninger
21 svar
11 synes godt om
1. januar 2015

NBNixen

Hey jeg har et spørgsmål som jeg håber nogen af jer her inde kan hjælpe med - i sommers fik tabte jeg desværre vores barn i en spontan abort - vi skulle havde været forældre her i starten af Februar . . Nu har vi lige fået den bedste nyhed af alle at vi venter barn igen - jeg er ikke så langt henne min 5 graviditets uge begynder i morgen fredag den 2 januar, men jeg er meget nervøs på grund af det der skete sidst og jeg har hørt at man kan få taget en kontrol scanning meget tidligt i graviditeten så man for mere ro på, men passer det at det er her omkring 5-6 graviditets uge ? . . Og er det ens egen læge man skal gå i gennem med det ? . . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Hvis du ikke bløder eller har smerter, så er det en selvbetalt tidlig scanning du kan få lavet. 

Du du kan bare Google din by og tidlig scanning, så burde der dukke noget op. 

Og tillykke!

Anmeld

1. januar 2015

NBNixen

ES90 skriver:

Hvis du ikke bløder eller har smerter, så er det en selvbetalt tidlig scanning du kan få lavet. 

Du du kan bare Google din by og tidlig scanning, så burde der dukke noget op. 

Og tillykke!

Okay det gør jeg ikke - Tusind tak vil prøve at se om der kommer noget frem når jeg søger på det - ellers må jeg lige hører lægen mandag . . 

Anmeld

1. januar 2015

l.kjoeller

NBNixen skriver:

Hey jeg har et spørgsmål som jeg håber nogen af jer her inde kan hjælpe med - i sommers fik tabte jeg desværre vores barn i en spontan abort - vi skulle havde været forældre her i starten af Februar . . Nu har vi lige fået den bedste nyhed af alle at vi venter barn igen - jeg er ikke så langt henne min 5 graviditets uge begynder i morgen fredag den 2 januar, men jeg er meget nervøs på grund af det der skete sidst og jeg har hørt at man kan få taget en kontrol scanning meget tidligt i graviditeten så man for mere ro på, men passer det at det er her omkring 5-6 graviditets uge ? . . Og er det ens egen læge man skal gå i gennem med det ? . . 

Oftest  henviser lægen kun ved blødning men du kan selv betale dig fra det. Kan anbefale scanningsklinikken som har i kbh kolding ålborg og århus. Vent tip uge 7+0 for at være sikker på at se hjerteblink 

Anmeld

1. januar 2015

JH12

Jeg har også mistet uge 9 og 21, og jeg har kun fået ekstra scanninger efter jeg mistede uge 21. 

Men man kan altid selv betale for en scanning.. 

Anmeld

1. januar 2015

Mia&Allan

NBNixen skriver:

Vi mistede også et i sommers, med termin i start februar...

Vi skal så nu have baby til august

Men det jeg ville frem til var, jeg betalte selv for en scanning og det var virkelig pengene værd

Vi var afsted ret tidligt 6+1 tror jeg og skal afsted igen her 9+5 for at jeg får ro i maven igen

Anmeld

1. januar 2015

jojomama

Din læge kan godt henvise dig til en scanning, hvis du virkelig er nervøs.. Det gjorde min læge, da jeg var gravid med sønnike.

Anmeld

1. januar 2015

NBNixen

Mia&Allan skriver:

Vi mistede også et i sommers, med termin i start februar...

Vi skal så nu have baby til august

Men det jeg ville frem til var, jeg betalte selv for en scanning og det var virkelig pengene værd

Vi var afsted ret tidligt 6+1 tror jeg og skal afsted igen her 9+5 for at jeg får ro i maven igen

Mange tusinde tak - jeg vil klart finde et godt sted her i nærheden til en kontrol scanning - var nervøs for om det var et dumt spørgsmål da jeg skrev det, men er rigtig glad for at hører i er andre der også får lavet en kontrol . . 

Anmeld

1. januar 2015

NBNixen

kreafina skriver:

Din læge kan godt henvise dig til en scanning, hvis du virkelig er nervøs.. Det gjorde min læge, da jeg var gravid med sønnike.

Det er jeg virkelig, selvom alle siger jeg bare skal tage den med ro, prøver, men tankerne vil stadig noget helt andet - er glad for at lægen kan hjælpe og vil klart få snakket med lægen mandag, så der kan komme lidt ro på igen  

Anmeld

1. januar 2015

Mia&Allan

NBNixen skriver:

Mange tusinde tak - jeg vil klart finde et godt sted her i nærheden til en kontrol scanning - var nervøs for om det var et dumt spørgsmål da jeg skrev det, men er rigtig glad for at hører i er andre der også får lavet en kontrol . . 

Tror alle har frygten for at miste, men os der har prøvet det er nok bare mere følsom og har behovet for at se hjertet slå før man sådan virkelig tør glæde sig

Jeg ku mærke at jeg turde glæde mig da vi først havde set et hjerte slå, men nu er der gået noget tid og nu har jeg igen behov for at se at alt er som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.