Har fået dårlig samvitighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.667 visninger
19 svar
44 synes godt om
1. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg er gravid

Igår drak jeg ca 21 cl alkohol med en procent på 5 vol.

Jeg havde det fint og det hele, men c 1 time efter jeg havde drukket det fik jeg det hammer dårligt, fik kvalme og mega ondt i maven
(Vil ikke mene jeg var fuld, men da det er 6 år siden jeg sidst drak alkohol er jeg  ikke vænnet til det)

Jeg har dårlig  samvitighed over det er mega bange for at barnet har taget skade, jeg er ikke på langt henne men det er jo i de første 12 uger de vigtigteste  organger bliver udviklet

Jeg aner ikke hvd jeg kan gøre ander end at være helt vildt ked af det over det jeg har gjort

Undskyld stavefejl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Der er vel ikke noget du kan gøre. 

Dine handlinger under din graviditet har jo ikke kun konsekvenser for dig, men især også for dit ufødte barn. 

Dit valg, din samvittighed.

Så du må jo bare håbe på det bedste, og så lade være med at gøre det igen.

Anmeld

1. januar 2015

Krydserfingre

Ja der er jo ikke rigtig noget at gøre. 

Tror nu ikke der sker noget ved det, men ja jeg kan jo sagtens pege fingre og sige at det burde du nok ikke have gjort og at du jo godt kunne have ladet være men sket er sket. 

Bare tænk over det en anden gang, og lad være med at blive fristet. 

Anmeld

1. januar 2015

Masig

Jeg tror ikke der sker noget ved det den ene gang. Det svarer jo Ca til en øl, det tror jeg bestemt ikke er voldsomt farligt... vores forældre drak da også dengang uden de store konsekvenser. Så længe det ikke er jævnligt og mange genstande ad gangen... grunden til de fraråder alkohol er at det kan være skadeligt i større mængder og hvis man bare nøjes med at sige med måde, så vil nogen måske nøjes med en tår mens andre mener at "med måde" er 3 genstande....

så ro på, og så bare hold dig fra det fremover eller nøjes med en enkelt tår evt...

Anmeld

1. januar 2015

MysteriousAngel

Der er ikke sket noget. Bare rolig.  Bare du lader være med at drikke mere under graviditeten så sker der intet. Da jeg var gravid med den ældste drak jeg et enkelt shot. Hun er endt ganske ok. 

Anmeld

1. januar 2015

Trekløver(:

Der sker ikke noget ved at du har drukket en enkel genstand. Jeg drak et glas champagne, da jeg var gravid, og med helt ren samvittighed. Hun er sund og rask! Ville dog ikke hvis jeg var dig røre mere alkohol i graviditeten, men 1 enkel nytårsaften. Herre Gud 

Anmeld

1. januar 2015

Wik

Du må tilgive dig selv, og kommer ud af skylden. Du kan kun bruge den til at afholde dig resten af graviditeten. Jeg drak intet i går selvom alle syntes det var fjollet, men jeg ved min samvittighed ikke er til det og at jeg ville bekymre mig for meget

Anmeld

1. januar 2015

IngenKoPåIsen

ES90 skriver:

Der er vel ikke noget du kan gøre. 

Dine handlinger under din graviditet har jo ikke kun konsekvenser for dig, men især også for dit ufødte barn. 

Dit valg, din samvittighed.

Så du må jo bare håbe på det bedste, og så lade være med at gøre det igen.

Ro på! Hun har ikke drukket saltsyre! Jeg har ikke drukket i mine graviditeter, og er imod det, men synes stadig din besked var ret tarvelig. Nu er det ikke ved én gangs indtagelse af alkohol at der sker en skade, men ved gentagelse gange. 

Anmeld

1. januar 2015

Anonym trådstarter

Malunsesmutti skriver:

Ro på! Hun har ikke drukket saltsyre! Jeg har ikke drukket i mine graviditeter, og er imod det, men synes stadig din besked var ret tarvelig. Nu er det ikke ved én gangs indtagelse af alkohol at der sker en skade, men ved gentagelse gange. 

Sidde også og tænker at det virker som om at mange af jer tror jeg har drukket helt igemmen.

jeg har taget et glas som i kan se på billedet under her der kan være 21 cl i glasset. Min mand syntes det var helt okay jeg gjorde det.

jeg fik det bare dårlige, er overhovet ikke vænnet til at drikke sidst jeg rørte alkohol var for 6 år siden.

Jeg var bare i tvivl om det kunne skade barnet og derfor fik jeg dårlig samvittighed 

Er træt af at jeg skal føle at folk ser mig som ALKOHOLIKER bare fordi jeg her drukket et fucking lille glas! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. januar 2015

Krydserfingre

Anonym skriver:

Sidde også og tænker at det virker som om at mange af jer tror jeg har drukket helt igemmen.

jeg har taget et glas som i kan se på billedet under her der kan være 21 cl i glasset. Min mand syntes det var helt okay jeg gjorde det.

jeg fik det bare dårlige, er overhovet ikke vænnet til at drikke sidst jeg rørte alkohol var for 6 år siden.

Jeg var bare i tvivl om det kunne skade barnet og derfor fik jeg dårlig samvittighed 

Er træt af at jeg skal føle at folk ser mig som ALKOHOLIKER bare fordi jeg her drukket et fucking lille glas! 

Der er ikke nogen der har kaldt dig alkoholiker eller noget i den stil? 

Men du spørger jo selv  

men slap nu bare af, det var som du selv siger kun et lille glas. Men hvis du er gået 6 pr uden at drikke så kan du også gå 9 mdr så du undgår dårlig samvittighed 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.