blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2014

hende-der-du-ved-nok

Os&lilledig skriver:

Jeg blødte lørdag-søndag.. Sådan meget lidt.. Købte eb trygheds scanning og så hjertet banke. Hun sagde at når man ser hjertet slå. Er der 97% chance for at komme fra hospitalet med en baby  

hun foryalte at mange kvinder får meget sarte Slimhinder i skeden og at det er den som bløder og ikke livmoderen

men forhelvd man er bange og ked. Vagtlægen ville intet gøre, når man ikke er lænere henne og ikke har stor blødning eller smerte.. 

Jeg er 6+4. 

Men synes bestemt du skal prøve vagtlægen. 

Sender store kram og tanker til dig <3

de gange jeg har fået tidlige scanninger har både min egen gynækolog og gynækologen på sygehuset sagt at det blødte fra min livmoder, men at fostersækken var intakt...

så det kan godt bløde fra livmoderen... det er bare mere set at det bløder fra slimhinderne i skeden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
vsimonev skriver:

Er det ikke noget med når der er meget blod og smerter man skal passe på? eller er det bare hvem der er heldig at beholde og hvem der ikke er?  - burde jeg kontakte vagtlægen? 

jeg kontaktede dem. Men jeg blødte også frisk blod i nogle timer

Anmeld

31. december 2014

Milas14

Det er ikke unormalt, jeg gjorde det flere gange under min sidste graviditet og både læge og JM sagde det skete nogen gange. Jeg vil nu altid kontakte lægen ved blødning

Anmeld

31. december 2014

vsimonev

Jeg kan dog bare intet finde omkring tryghedsscanning i nyk f eller næstved :/

Anmeld

31. december 2014

l.kjoeller

vsimonev skriver:

Jeg kan dog bare intet finde omkring tryghedsscanning i nyk f eller næstved :/

De kan scanne på sygehuset hvis lægen vil henvise. 

Anmeld

31. december 2014

ninibadini

Det kan både være et tegn på at du er ved at miste, og det kan betyde ingenting overhovedet. Det er det værste, man ved ikke om man er købt eller solgt  Jeg har lige stået i samme situation. Så du må væbne dig med tålmodighed. Ring til lægen og hør om du kan få en scanning. De vil nok ikke tilbyde noget akut, men i hvert fald inden for kort tid. Sender dig et stort knus og alt mulig held og lykke Min læge sagde, at rigtig mange mistede første gang de var gravide, men langt de fleste fik en normal graviditet efterfølgende. Ved ikke om hun bare sagde det for at trøste, eller om der er noget om det. Har i hvert fald hørt fra rigtig mange i min omgangskreds at det har været sådan.

Anmeld

31. december 2014

l.kjoeller

ninibadini skriver:

Det kan både være et tegn på at du er ved at miste, og det kan betyde ingenting overhovedet. Det er det værste, man ved ikke om man er købt eller solgt  Jeg har lige stået i samme situation. Så du må væbne dig med tålmodighed. Ring til lægen og hør om du kan få en scanning. De vil nok ikke tilbyde noget akut, men i hvert fald inden for kort tid. Sender dig et stort knus og alt mulig held og lykke Min læge sagde, at rigtig mange mistede første gang de var gravide, men langt de fleste fik en normal graviditet efterfølgende. Ved ikke om hun bare sagde det for at trøste, eller om der er noget om det. Har i hvert fald hørt fra rigtig mange i min omgangskreds at det har været sådan.

Tror ikke statistikken er værre  første gang end 2 graviditet.  Men et sted mellem 25-50% af alle graviditeter går til grunde. Mange bare før man finder ud af det. Jeg mistede første gang og har en datter nu og en mere på vej  

Anmeld

31. december 2014

WilliamDSTN

vsimonev skriver:

Dav 

- Jeg vil lige høre om det var okay at bløde under graviditet?

- jeg tog lige et smut på wc og så blod i trusserne, men det så "gammelt" ud da det var et rimelig tyndt lag og tørt.. det var heller intet blod på toiletpapiret  har lige taget dem på i morges så det virker lidt spøjst., er bare bange og håber ikke det har nogen betydning  er omkring 7+1

jeg blødte fra uge 6 til uge 10 og det var blodkar på livmoderen der sprang det kan sagtens være det samme med dig men tag til lægen når de åbner op igen og bliv undersøgt 

Anmeld

31. december 2014

vsimonev

vagtlægen sagde det var helt normalt, men hvis der kom meget blod, skulle jeg kontakte dem igen.. men tak for jeres svar <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.