blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
18 svar
0 synes godt om
31. december 2014

vsimonev

Dav 

- Jeg vil lige høre om det var okay at bløde under graviditet?

- jeg tog lige et smut på wc og så blod i trusserne, men det så "gammelt" ud da det var et rimelig tyndt lag og tørt.. det var heller intet blod på toiletpapiret  har lige taget dem på i morges så det virker lidt spøjst., er bare bange og håber ikke det har nogen betydning  er omkring 7+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
vsimonev skriver:

Dav 

- jeg tog lige et smut på wc og så blod i trusserne, men det så "gammelt" ud da det var et rimelig tyndt lag og tørt.. det var heller intet blod på toiletpapiret  har lige taget dem på i morges så det virker lidt spøjst., er bare bange og håber ikke det har nogen betydning  er omkring 7+1

jeg blødte da jeg var i uge 7 var til en tryghedsscanning. Er nu 12 uger henne og skal til nF den 2/1

Anmeld

31. december 2014

vsimonev

hannetheis skriver:

jeg blødte da jeg var i uge 7 var til en tryghedsscanning. Er nu 12 uger henne og skal til nF den 2/1

Er det ikke noget med når der er meget blod og smerter man skal passe på? eller er det bare hvem der er heldig at beholde og hvem der ikke er?  - burde jeg kontakte vagtlægen? 

Anmeld

31. december 2014

l.kjoeller

Er  ikke unormalt  men kan være tegn på begyndelsen til abort. Så kontakt  lægen og hør om  de vil scanne 

Anmeld

31. december 2014

vsimonev

l.kjoeller skriver:

Er  ikke unormalt  men kan være tegn på begyndelsen til abort. Så kontakt  lægen og hør om  de vil scanne 

Iiiiih  - hvor jeg dog håber der ikke sker noget  - dette er min første graviditet  kan også først ringe senere da vi er på vej til kbh fra falster 

Anmeld

31. december 2014

l.kjoeller

vsimonev skriver:

Iiiiih  - hvor jeg dog håber der ikke sker noget  - dette er min første graviditet  kan også først ringe senere da vi er på vej til kbh fra falster 

Forstår dig godt. Har selv været i den situation  

Anmeld

31. december 2014

vsimonev

l.kjoeller skriver:

Forstår dig godt. Har selv været i den situation  

Hvordan endte det for dig? 

Anmeld

31. december 2014

l.kjoeller

vsimonev skriver:

Hvordan endte det for dig? 

Spontan abort desværre ..men er jo desværre  ikke unormalt. Der er dog mange der bløder i starten som gennemfører så mist ikke modet   

Anmeld

31. december 2014

hende-der-du-ved-nok

Dav 

i de 4 forgående graviditeter jeg har haft har jeg blødt fra omkring uge 7... men ingen af blødningerne har været årsag til jeg har mistet...

jeg har været udredt på Riget grundet gentagne aborter og jeg tror i mit tilfælde at det har været manglende progesteron der har været årsag til de aborter... nu er jeg gravid igen og får progesterontilskud og så må vi se om det virker...

det er højst tænkeligt bare noget der irriterer din livmoder som forsager blødningen, men kontakt din læge og bed om at blive henvist til en scanning, så du kan få noget ro i sindet...

Anmeld

31. december 2014

Os&lilledig

vsimonev skriver:

Dav 

Jeg blødte lørdag-søndag.. Sådan meget lidt.. Købte eb trygheds scanning og så hjertet banke. Hun sagde at når man ser hjertet slå. Er der 97% chance for at komme fra hospitalet med en baby  

hun foryalte at mange kvinder får meget sarte Slimhinder i skeden og at det er den som bløder og ikke livmoderen

men forhelvd man er bange og ked. Vagtlægen ville intet gøre, når man ikke er lænere henne og ikke har stor blødning eller smerte.. 

Jeg er 6+4. 

Men synes bestemt du skal prøve vagtlægen. 

Sender store kram og tanker til dig <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.