Jeg er bange for fyrværkeri, Andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2014

Hønsemor

Troldemommi skriver:

Jeg ved ikke hvorfor, men det er jeg og har altid været det, mine forældre ved heller ikke hvorfor, jeg har vist aldrig haft dårlige oplevelser med fyrværkeri, men alligevel er jeg bange for det.

Jeg går helst ikke udenfor nytårsaften

Jeg frygter lidt når mine unger begynder at ville ud og lave løjer, men der har min mand sagt at den sag skal han nok tage sig af 

Er jeg alene om at være bange for fyrværkeriet? 

Jeg kan godt stå og se på indendøre, og syntes da også det er flot, men jeg kan ikke klare faren ved det, ilden, lugten, faren.

Jeg er så glad for at der er kommet en lov om hvornår man må fyre det af nu 

Monica 

Jeg var bange for det som barn. Jeg var ørebarn og de høje brag gik direkte i ørene på mig, kan stadig ikke lyden fra en ballon der springer..

Som teenager, begyndte frygten at forsvinde og jeg turde stille og roligt og gå med ud og fyre af, det skulle jeg dog aldrig have gjort! 

Min allerstørste skræk for fyrværkeri skete nemlig ved at jeg fik en raket skudt i maven, heldigvis sprang den ikke da den ramte, men få sekunder efter lige ved siden af mig.. Jeg er så bange for det nu at skriger/græder når jeg høre fyrværkeri og det er først i år jeg har turde gå hen i vinduet og kigge på det..

Jeg tog faktisk mig selv i en dag da jeg havde hentet mine drenge, at vi gik en anden vej, fordi en ung dreng gik og tændte heksehyl..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2014

Louisejulia

Jeg er virkelig bange for fyrværkeri, som i virkelig bange. Heksehyl, raketter.. Det hele. Jeg har aldrig kunne li det, heller ikke som barn. Jeg har altid stået og set på fyrværkeriet indenfor bag et lukket vindue.

jeg går heller ikke ud næsten nytårs aften og de følgende dage efter... Jeg hader fyrværkeri 

Anmeld

30. december 2014

debbie19

du er ikke alene jeg er virkelig angst for det ... heldigvis gider min kæreste ikke fyre penge af så har ham at holde i hånden herhjemme imorgen

Anmeld

30. december 2014

WilliamDSTN

Troldemommi skriver:

Jeg ved ikke hvorfor, men det er jeg og har altid været det, mine forældre ved heller ikke hvorfor, jeg har vist aldrig haft dårlige oplevelser med fyrværkeri, men alligevel er jeg bange for det.

Jeg går helst ikke udenfor nytårsaften

Jeg frygter lidt når mine unger begynder at ville ud og lave løjer, men der har min mand sagt at den sag skal han nok tage sig af 

Er jeg alene om at være bange for fyrværkeriet? 

Jeg kan godt stå og se på indendøre, og syntes da også det er flot, men jeg kan ikke klare faren ved det, ilden, lugten, faren.

Jeg er så glad for at der er kommet en lov om hvornår man må fyre det af nu 

Monica 

jeg er os bange for fyrværkeri jeg holder mig os langt væk fra det, kønt at se på men så heller ikk mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.