Jeg er bange for fyrværkeri, Andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.235 visninger
13 svar
1 synes godt om
30. december 2014

Troldemommi

Jeg ved ikke hvorfor, men det er jeg og har altid været det, mine forældre ved heller ikke hvorfor, jeg har vist aldrig haft dårlige oplevelser med fyrværkeri, men alligevel er jeg bange for det.

Jeg går helst ikke udenfor nytårsaften

Jeg frygter lidt når mine unger begynder at ville ud og lave løjer, men der har min mand sagt at den sag skal han nok tage sig af 

Er jeg alene om at være bange for fyrværkeriet? 

Jeg kan godt stå og se på indendøre, og syntes da også det er flot, men jeg kan ikke klare faren ved det, ilden, lugten, faren.

Jeg er så glad for at der er kommet en lov om hvornår man må fyre det af nu 

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Troldemommi skriver:

Jeg ved ikke hvorfor, men det er jeg og har altid været det, mine forældre ved heller ikke hvorfor, jeg har vist aldrig haft dårlige oplevelser med fyrværkeri, men alligevel er jeg bange for det.

Jeg frygter lidt når mine unger begynder at ville ud og lave løjer, men der har min mand sagt at den sag skal han nok tage sig af 

Jeg kan godt stå og se på indendøre, og syntes da også det er flot, men jeg kan ikke klare faren ved det, ilden, lugten, faren.

Monica 

Jeg kan slet ikke have det heller. Jeg kan ikke lide at være hjemme nytårsaften, da jeg bor på anden sal og det lyder som om det springer lige uden for mit vindue. SÅ ubehageligt!

Jeg ved dog godt hvor min frygt kommer fra, da jeg har haft flere dårlige oplevelser med fyrværkeri. :/

Anmeld

30. december 2014

Nystart

Har fået en kineser op i bukse-benet engang.... Sådan en af dem.der hvor en masse små er bundet sammen og fiser rundt.... Det gjorde den så bare i mine bukser....

Jeg kan ikke fordrage det, og blir helst inde... Min datter er heldigvis kun til knaldperler selvom hun er 9 år og er os halv bange for det, da hun har fået en hundeprop pistol affyret lige i hovedet....

Så vi ser det på afstand eller indefra.... 

Anmeld

30. december 2014

Kløver

Troldemommi skriver:

Monica 

Jeg er meget bange for det skidt. Frygter også når ungerne vil til at interessere sig, noget af min frygt blev ihvertfald forstærket kraftigt af de der skrækfilm i skolerne, og måtte ikke slippe for at se dem. Og hvert år blev det værre og værre har arbejdet med det og er nu så godt at jeg kkke sidder i et rum for mig selv og lukker det ude, men kan stå på vores terasse og se på det, dog med briller og fordi der ikke er nogen der skyder af i en radius af 300-500 meter som min  frygter alligevel hvert år at få en raket i hovedet 

Anmeld

30. december 2014

Sprit25

Åh jeg er ikke alene!!! Jeg hader det! Sådan helt vildt. Min kæreste er nede efter cigaretter nu og de fyrer af og jeg frygter han får et eller andet i hovedet… 

AD AD AD!!! I morgen skal bare overståes..

Anmeld

30. december 2014

Troldemommi

Jeg er så glad for jeg ikke er alene, tak piger 

Monica 

Anmeld

30. december 2014

TNBC

Troldemommi skriver:

Monica 

Jeg er ikke, men min søster er. 

Anmeld

30. december 2014

SandraXOXO

Jeg er ikke bange for det. Men jeg stoler tilgengæld ikke på alle de der halvstive familiefædre og fulde børn der leger rundt med krudt hvert år uden egentlig at have forstand på det, så vi holder os inde når der bliver skudt af. Ser på det fra vinduet iført beskyttelses briller køber slet ikke selv krudt og hader tanken om at mine børn måske en dag selv vil lege med det. Krudt og ild er bare ikke legetøj i min verden og burde kun udføres og sprænges af profficionelle. Min fætter sprang sig selv med to kanonslag da han var 16. Han har stadig ar over hele kroppen selv om han er 32 nu og var heldig ikke at miste synet. 

Anmeld

30. december 2014

LinLin

Jeg er bange for at få en pind fra en raket i hovedet  - ellers ikke rigtigt...

mine drenge kan ikke lide store knald, ikke engang fra bordbomber eller de der små flasker med snor... Så vikar intet købt, men går nok en tur udenfor ellers nyder vi det indefra  vi har jo også en lillesøster på to mdr år 

Anmeld

30. december 2014

xStinepigen

Troldemommi skriver:

Monica 

Jeg er og har også altid været bange for det. Da jeg var lille turde jeg heller ikke gå udenfor, kan jeg godt nu, men føler mig dig ikke tryg, men skal vennerne jo ikke se. Men det kommer under ingen omstændigheder ind for min dør �� god nytår! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.