Hvad er jeres nytårsforsæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2014

mulleh

Jeg har faktisk ikke tænkt på det som nytårsforsæt. 

Men jeg skal få forholdet til min kæreste til at blive bedre. (Graviditeten har givet mange hormoner ��, mange skænderier og tudeture.. )

jeg skal have tabt de ekstra kilo der er kommet på under graviditeten. �� 

og så bare nyde baby når han kommer til Marts ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2014

lineog4

Havde nogen blandt andet skulle  starte  til cirkeltræning med min datter, og en lang gåtur med tempo (dvs alene) hver dag. Men ja manden  tager ligesom væk i 10 uger, så det må blive påskeforsæt 

Så lige nu er det at kunne være i nuet og nyde de små uden at se alt det der kan gå galt.

Lave yoga om aftenen med yoga nidra for at få roen ind i livet.

Så er det at sy det meste af mit stof op og måske sælge så jeg har råd til  nyt stof

Anmeld

30. december 2014

gokkelok

Huske at lave knibeøvelser. 

Anmeld

30. december 2014

tarkoflen

Jeg har egentlig aldrig gjort i det med nytårsfortsæt men jeg vil prøve:

at være bedre til at svare på mine beskeder

at få et job og slippe for det her a-kasse helvede

at blive bedre til at få passet vores datter, så mor og far kan nyde hinanden bedsteforældrene står i kø, så det er bare med at tage sig sammen

at komme i gang med at løbe igen 

at give mig selv lov til at slappe af og gøre noget kun for mig!

Det var vist det 2015 gerne måtte byde på for mig

Anmeld

30. december 2014

Krussedulle

Røverdatter skriver:

Nu nærmer dagen sig - sidste dag i år 2014.

Jeg ved ikke om nogen allerede har oprettet en tråd. Så må denne jo bare slettes 

Mange siger de ingen nytårsforsætter har, men der må da være én ting eller fire som man gerne vil ændre eller fornye i det nye år? 

Jeg går i fuld gang med Detox - på det emotionelle og fysiske plan (tarmskylning, citronvand og gulerødder samt meditation og selv indsigt ). Jeg begynder i mit fitness center fra 5. Januar. Jeg vil drikke mindre kaffe. Jeg vil have en masse nye gode vaner (f.eks. ingen impulskøb, spise mørk frem for lys chokolade og aaalt muligt andet, som er nedskrevet på min mind-map). Det nye år står i juli måned på flytning til en ny landsdel, med nye muligheder. 

Hvad er jeres nytårsforsætter? Og hvad håber/ønsker i, at jeres nye år 2015 byder på?

Hyggelig tråd! 

Mit nytårsforsæt i år bliver helt sikker (den klassiske!) Vægttab! 25 kg! Nu skal det være slut med al den dårlige selvtillid og manglen på selvværd! 2015 bliver mit slankeår! (Håber jeg) 

Derudover ønsker jeg at det også bliver et år med meget mere ro i hverdagen. Det trænger jeg lidt til. 

Min mand skal snart i gang med at skrive BA, og så håber og ønsker jeg for ham at han finder et job! 

Nå ja, og så ville det selvfølgelig være dejligt, hvis ungerne er lige så harmoniske og glade til næste år 

Anmeld

30. december 2014

Loan

Mit nytårs fortsæt i 2015

- At tabe alle de overflødige kg (ca 40), og flest muligt inden 7. marts hvor min storebror skal giftes og jeg SKAL i kjole 

- At finde en bolig og starte en ny tilværelse tættere på min familie med mine to drenge som enlig mor.

- At påbegynde sidste år på HF til August.

- At starte baby svømning med Lucka, og få Paw gjort tryk ved at bade også.

- At Paw skal helt af med bleen men første mål er at han lære at lave stort på toilettet.

Anmeld

30. december 2014

mummimia

Lige et lille tip til alle dem der vil skære ned på slikket kan chrom tabeletter VIRKELIG hjælpe, både mig og mine forældre har virkelig været stor slemme slik spisere og kunne ikke handle uden også at købe slik, bom en god månede på chrom som giver et stabilt blodsukker og vi impulskøber ikke længere og slik og spiser utrolig lidt nu

mit nytårs forsæt, må være at huske mig selv altså sætte mig selv først, og ellers at komme lidt igang med noget svømning som jeg så skal holde fast i.

Anmeld

30. december 2014

Wik

Mere nærvær for børn og mand, flere kys og kram.

Anmeld

31. december 2014

Lunae

Årh mit nytårsforsæt er det klassiske. Tabe mig, leve sundere og få mere motion.

derudover vil jeg forsøge at være endnu mere nærværende for mine børn og langt mere tolerant i al almindelig - altså egentlig bare være den bedste udgave af mig selv!

Anmeld

31. december 2014

TNBC

Røverdatter skriver:

Nu nærmer dagen sig - sidste dag i år 2014.

Jeg ved ikke om nogen allerede har oprettet en tråd. Så må denne jo bare slettes 

Mange siger de ingen nytårsforsætter har, men der må da være én ting eller fire som man gerne vil ændre eller fornye i det nye år? 

Jeg går i fuld gang med Detox - på det emotionelle og fysiske plan (tarmskylning, citronvand og gulerødder samt meditation og selv indsigt ). Jeg begynder i mit fitness center fra 5. Januar. Jeg vil drikke mindre kaffe. Jeg vil have en masse nye gode vaner (f.eks. ingen impulskøb, spise mørk frem for lys chokolade og aaalt muligt andet, som er nedskrevet på min mind-map). Det nye år står i juli måned på flytning til en ny landsdel, med nye muligheder. 

Hvad er jeres nytårsforsætter? Og hvad håber/ønsker i, at jeres nye år 2015 byder på?

Ikke mere chokolade. Jeg har fået så meget chokolade i gaver i år, og jeg får aldrig spist det. spiser kun få stykker af det.

Og så skal jeg træne abs(og andet)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.